Eiks oo noloo kerjätä tollai julkisesti
No ei todellakaan tarvii. Moukkia olivat, todella alhaisia käytöksessään.Niinpä. Eipä tartte olla jatkossa näiden kanssa tekemisissä, olkoot. On vaan typerä olo. Sillai, jos aikoinaan koulussa kiusattiin ja lälläteltiin eikä leikitty.
Pah, hymy pyllyyn ja kohti uusia pettymyksiä.
Ei näy yle täällä, pitäs virittää joku proxy. Vois se misteri sen tehä vaan eipä olla saatu aikaseksiKivempaa tietysti suomenkielellä. Katso ylen sivuilta?
- no todellakin nyt peukutellaan !Mutta, jotain kivaakin. Uusi unelmien asunto (kuinkahan mones kerta jo?) on löytynyt ja ehkä potentiaalinen ostaja nykyiselle. Katsotaan, josko kala kävisi koukkuun.
Asiaa ehkä auttaisi, jos nykyinen luukku olisi julkisesti myynnissä. Mutta kun on tämä laiskuus, invalidisoi ihmisen vallan.- no todellakin nyt peukutellaan !
Sä oot mua nuorempiEi enää tässä iässä
Kuulehan... jos ei laita omaa kämppää myyntiin ennen kuin uusi alkaa olla kiikarissa niin se ei ole laiskuutta vaan sitä kutsutaan viisaudeksi.Asiaa ehkä auttaisi, jos nykyinen luukku olisi julkisesti myynnissä. Mutta kun on tämä laiskuus, invalidisoi ihmisen vallan.
Ylen ohjelmia voi katella netin kauttakin Yle areena vai mikä se nyt on...harvemmin tulee kateltua sitä itte mutta pitäis näkyä sielläkin päin maailmaaEi näy yle täällä, pitäs virittää joku proxy. Vois se misteri sen tehä vaan eipä olla saatu aikaseksi
Tsekkaat ensalkuun jo ilmaantuneen potentiaalin ostajaehdokkaan. Voihan olla ettei edes julkiseen tarviikkaan laittaaAsiaa ehkä auttaisi, jos nykyinen luukku olisi julkisesti myynnissä. Mutta kun on tämä laiskuus, invalidisoi ihmisen vallan.
Voipi olla, että on estetty ulkomaille näkyminenYlen ohjelmia voi katella netin kauttakin Yle areena vai mikä se nyt on...harvemmin tulee kateltua sitä itte mutta pitäis näkyä sielläkin päin maailmaa
Katsellaan katsellaan, ihan rauhassaTsekkaat ensalkuun jo ilmaantuneen potentiaalin ostajaehdokkaan. Voihan olla ettei edes julkiseen tarviikkaan laittaa
Mä voin myyä sulle kymppitonnilla kahen hengen teltanKatsellaan katsellaan, ihan rauhassa
Kiitos ystävällisestä tarjouksestasi. Arvostan sitä todella.Mä voin myyä sulle kymppitonnilla kahen hengen teltan
Mä tuun pari kuukautta perässä.Ei enää tässä iässä
niin joo, voi toki olla...Voipi olla, että on estetty ulkomaille näkyminen
Tämä iltateekuppi on tällä päivämäärällä toimestani myönnetty sinulle.
..jaahs, se on Päivän Äiti-palkinto taas hankittuna...
...
Tämä iltateekuppi on tällä päivämäärällä toimestani myönnetty sinulle.
Ei tällä kertaa yrittäny parittaa sua lesbolle?Lisäksi pitkästä aikaa tapasin tuon ihastuttavan iäkkään rouvan jolle taannoin proppasin hyllyn seinään ja valaisimen kattoon. Nyt hän tarttis apuani (hän on liikuntavammainen) siirtämään pöytäkoneen oheislaitteineen paikasta a paikkaan b, siis noin 5 km. Mä olen pelkästään iloinen voidessani auttaa noinkin ihanaa naista. Ihan oikeesti.
Kuules kun tulen mitä ilmeisimmin tapaamaan tuon lesbon milloin apuani tarvitaan.Ei tällä kertaa yrittäny parittaa sua lesbolle?
Siis eihän siinä mitään, se vanhempi nainen ei vaan tainnut tietää että se toinen nainen olikin ruohomaton nuolijoitaKuules kun tulen mitä ilmeisimmin tapaamaan tuon lesbon milloin apuani tarvitaan.
Eikä mulla ole mitään sitä vastaan.
Kerrassaan ihastuttava nainen on hän.
Meidän kummankaan sukupuolinen suuntaus ei sitä muuta miksikään.
Ja milloin minua kiinnostava nainen ei ole minusta kiinnostunut koska on lesbo niin itsehän pääsen vähällä, koska kiinnostuksen puute ei johdu minusta.