The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niinpä. Eipä tartte olla jatkossa näiden kanssa tekemisissä, olkoot. On vaan typerä olo. Sillai, jos aikoinaan koulussa kiusattiin ja lälläteltiin eikä leikitty.
Pah, hymy pyllyyn ja kohti uusia pettymyksiä.
No ei todellakaan tarvii. Moukkia olivat, todella alhaisia käytöksessään.

Mutta typerä et ole, vaikka tokihan tuollainen satuttaa kovasti ja osaa myös tulla täysin yllättäen.

Leijonaäidin murahdukset vain kehiin, tiedät itse nuita muita paremmin miten asiat ovat :)
 
Ainii. Päivää på kettingen.

En o aikoihin luetellut päivän kirjasaalista, enkä taatusti luettele nyt, koska lista olis käsittämättömän pitkä.
Käteni venyivät raahatessa.
"Kaupan päälle" kirjojen välissä oli kaksi A4- kokoista lasikantista valokuvakehystä. Kyllä mulle on niille käyttöä.

Lisäksi pitkästä aikaa tapasin tuon ihastuttavan iäkkään rouvan jolle taannoin proppasin hyllyn seinään ja valaisimen kattoon. Nyt hän tarttis apuani (hän on liikuntavammainen) siirtämään pöytäkoneen oheislaitteineen paikasta a paikkaan b, siis noin 5 km. Mä olen pelkästään iloinen voidessani auttaa noinkin ihanaa naista. Ihan oikeesti.
 
Ei enää tässä iässä
Mä tuun pari kuukautta perässä.
Ja voin sanoa samaa.

Mitäpä eroa sillä on jos pahimmillaan saa korvilleen tai pahimmillaan ei saa edes pusua poskelle?

Toisessa yritys hyvä kymmenen, toisessa tuijotus omiin varpaidenkärkiin.

Kun tehdyt asiat korkeintaan naurattaa mut tekemättä jääneet kaduttaa. Kun ne tilaisuudet eivät enää koskaan palaa.

Mulla puuttuu hemmetisti ulkonäköä, charmia, viettelytaitoa, pyörryksiinpuhumistaitoa ja mitä taitoja ny Pepin valloittamiseksi vaaditaankaan.
Mut uskallus tai sen puute on kiinni yksin minusta.
 
:barefoot::notworthy:

..jaahs, se on Päivän Äiti-palkinto taas hankittuna...

Meillä puhutaan paljon. Asioista ja niiden vieruksista. Hyvin sujuvasti eli ilmassa on runsaasti tilannetiedoituksia ja liikehdintää.

Eikä siinä mitään, musta on enemmän kuin hyvä juttu että voivat jutella ihan kaikesta...toivottavasti aina kokevat mut sellaiseksi, ettei ole olemassa asiaakaan mistä ei vois...

Mutta siis. Sain kaksi ipanaista oikeeseen osoitteeseen syömään(y). Lähdin sitten kolmatta tavoittelemaan...vastasikin rimpautteluuni ja ilmoittikin olevansa yökyläilypaikassa "..kuten sanoin silloin päivällä".

o_O:cautious::unsure:..reppu selässään lähti kylälle kavereittensa kanssa, mikä oli jeesjees mutta...Helloweeniä en luukuttanut ollenkaan eli oliko nyt sitten tuon puutoksen vikaa moinen, kun ihan en "lähden kylille"-lausahdusta saanut kokonaan avatuksi merkityksineen kaikkineen...:barefoot:...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Lisäksi pitkästä aikaa tapasin tuon ihastuttavan iäkkään rouvan jolle taannoin proppasin hyllyn seinään ja valaisimen kattoon. Nyt hän tarttis apuani (hän on liikuntavammainen) siirtämään pöytäkoneen oheislaitteineen paikasta a paikkaan b, siis noin 5 km. Mä olen pelkästään iloinen voidessani auttaa noinkin ihanaa naista. Ihan oikeesti.
Ei tällä kertaa yrittäny parittaa sua lesbolle? :ROFLMAO:
 
Ei tällä kertaa yrittäny parittaa sua lesbolle? :ROFLMAO:
Kuules kun tulen mitä ilmeisimmin tapaamaan tuon lesbon milloin apuani tarvitaan.
Eikä mulla ole mitään sitä vastaan.
Kerrassaan ihastuttava nainen on hän.
Meidän kummankaan sukupuolinen suuntaus ei sitä muuta miksikään.
Ja milloin minua kiinnostava nainen ei ole minusta kiinnostunut koska on lesbo niin itsehän pääsen vähällä, koska kiinnostuksen puute ei johdu minusta.
 
vierailija
Kuules kun tulen mitä ilmeisimmin tapaamaan tuon lesbon milloin apuani tarvitaan.
Eikä mulla ole mitään sitä vastaan.
Kerrassaan ihastuttava nainen on hän.
Meidän kummankaan sukupuolinen suuntaus ei sitä muuta miksikään.
Ja milloin minua kiinnostava nainen ei ole minusta kiinnostunut koska on lesbo niin itsehän pääsen vähällä, koska kiinnostuksen puute ei johdu minusta.
Siis eihän siinä mitään, se vanhempi nainen ei vaan tainnut tietää että se toinen nainen olikin ruohomaton nuolijoita :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä