"Vaahtokarkkinännit"

  • Viestiketjun aloittaja Mutantti
  • Ensimmäinen viesti
Mutantti
Vihaan tuota sanaa, mutta oon tässä pohtinut pitkään, että onko nuo rintojen normaaliin kehitykseen kuuluva jokin (kauhea) vaihe? (Olen suhteellisen nuori, mutta en ihan mikää pikkuinen enää.) Vai joudunko loppuelämäni ajan tuntemaan syvää inhoa näitä vähintään luumunkokoisia palloja kohtaan? Kylmässä muuttuvat ihan kivoiksi, mutta miksi eivät voisi aina olla siinä tilassa. :< Tai edes niin, etteivät muuttuisi lämpimässä täysin tuollaisiksi hirveän isoiksi möhkäleiksi. Oksennus..
Leikkauksiin mikä ikäraja? Käyn epätoivoiseksi. Inho ei ole kiva tunne, varsinkaan kun se kohdistuu omaan kroppaan.
 
"vieras"
Sehän on ihan normaalia, et nännit ei nöpötä kaiken aikaa. Ainoastaan imettäminen voi muuttaa nänniä siten, ettei se enää palaudu lättänäksi. Mut kyl mul imetyksestä huolimatta nännit on lepotilassa lättänänä.
 
"vieras"
Nännejä on oikeesti niin paljon erilaisia, että ei niitä omia kannata inhota. Toisilla on nortin natsat ja toisilla niin haaleat ja sileät ettei niitä paljon edes näy...
 
"Vaahtokarkkinännit"


« : 30.09.2007 klo 17:37 »
Mitä mieltä ootte ns. vaahtokarkkinänneistä? (Onko muita nimityksiä?) Tarkoitan siis sitä, kun nännipiha on reilusti koholla, pulleana.
kertoo google.
joo eipä oo imetyksen jälkee ollu vaanhtokarkit.. tai oikeestaan teini-iän jälkeen..
 
Imetys ne korjaa, sen jälkeen pysyy napakoina liki aina. Mä muistan että nuorempana inhosin niitä ja, joku ohjeisti että hankaa froteepyyhkeellä niitä että sen pitäis niihin vaikuttaa.
Aina kun riisuin, ensin puristelin rintoja että oli napakat nännit.
 
Leukistinen aksolotli
Imetys ne korjaa, sen jälkeen pysyy napakoina liki aina. Mä muistan että nuorempana inhosin niitä ja, joku ohjeisti että hankaa froteepyyhkeellä niitä että sen pitäis niihin vaikuttaa.
Aina kun riisuin, ensin puristelin rintoja että oli napakat nännit.
No ei mulla vaan oo muuttunut, onneksi. Ei se ole mikään vika, että nännit on välillä pulleat, kuten niiden kuuluukin olla.
 
nänni ja nännipiha
Siis ap tarkoittanee kohollaan olevia nännipihoja joista sitten nänni lisäksi vähemmän esillä. Mä oon ymmärtäny että se on osa "kasvuvaihetta", teininä sellasia näki tytöillä mut ei enää aikuisilla naisilla.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nänni ja nännipiha;22483280:
Siis ap tarkoittanee kohollaan olevia nännipihoja joista sitten nänni lisäksi vähemmän esillä. Mä oon ymmärtäny että se on osa "kasvuvaihetta", teininä sellasia näki tytöillä mut ei enää aikuisilla naisilla.
Varmaan tarkoittikin, mutta ilmeisesti kuvittelee myös, että aikuisten nännit on automaattisesti aina nöpöttävän näköisiä. Eikä sellaisia lättäniä.
 
"punkinnipa"
minäkin luin vaahtokarkkikännit:D Nännejähän yhtä moneen junaan kuin rintojakin,itsellä on niin sanotusti pitkät päällä aina,imettämisen jälkeen muuttui noin,muuten nännit pienet,niinkuin rinnatkin.
 
:))
tuo "vaahtokarkkinänni" vaihe menee ohi :) minulla kyllä tosin ne tuli uudelleen nyt raskaudenmyötä, kun on rinnat muutenkin turvoksissa :O ..eikä niiden takia nyt kannata mitään leikkauksia ajatella.. :)
 
:)
Aloittaja taitaa olla alle 18? Tosiaan ei kannata mitään leikkauksia miettiä.

Mullakin oli teininä "vaahtokarkkinänni" ja ne sai tissit näyttämään ketunkuonoilta. Musta ne oli ihan hölmön näköiset silloin, kun nännit eivät nöpöttäneet. Mietin jo jotain keinoja noihin, jotain pumppuja ym. on olemassa. Mitään miesten keskustelupalstoja ei tosiaankaan kannata netistä lukea ja kuvailuja ihannerinnoista - tosipaikan tullen ne ketunnenätkin saa nuoren miehen innostuksen valtaan. Ja toiset tykkää niistä erityisen paljon.

Vuosien aikana mulla on nännien pulleus kuitenkin vähentynyt ja nykyään rinnatkin on paljon pyöreämmät kuin teininä. Selvä ero alkoi näkyä joskus parinkympin täyttämisen jälkeen. Nykyään nänni on nöpöttäessäänkin paljon erottuvampi kuin teininä, jolloin se oli aina aika litteä. Raskaana en ole ollut, mutta yleensä viimeistään se korjaa asian.

Viiden tai kymmenen vuoden päästä pyörittelet päätäsi, kun muistelet, että olet jaksanut tällaisestakin kärpäsestä tehdä härkäsen. Ihan oikeasti, asiat saa uudet mittasuhteet vuosien aikana, vaikka ne nyt tuntuis merkittäviltä. :) Leikkaus ei missään nimessä ole oikea lähestymistapa, vaan oman kropan hyväksyminen, vaikka se vaikealta voikin kuulostaa. :)
 
"teini"
Alkuperäinen kirjoittaja nänni ja nännipiha;22483280:
Siis ap tarkoittanee kohollaan olevia nännipihoja joista sitten nänni lisäksi vähemmän esillä. Mä oon ymmärtäny että se on osa "kasvuvaihetta", teininä sellasia näki tytöillä mut ei enää aikuisilla naisilla.

Härregyyd, näistä minä (teini) olen jo muutaman vuoden huolehtinut! Itkenyt melkein kun omat rinnat on niin rumat! No toivottavasti ne tästä lähtee muuttumaan 'oikeiksiä nänneiksi :)
 
vierailija
Mää luin että vaahtokarkkiKÄNNIT. Ihmettelin että apua, mitä se nuoriso on nyt menny taas keksimään!? Nimim. Nuoren äiti, joka pyrkii olemaan ajantasalla nuorison hömpötyksissä.
 

Yhteistyössä