The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
!!!!!!!!!!!!

SE LOYTYI!!!! SE LOYTYI!!!!!*pomppii pomppii pomppii*


..en kylla tiia etta mika ihme ja kumma on ollut tarkoituksena* ufopaakkonen*...mutta siis meikalaisen hammaspesumukistao_O:eek::confused::D:love:

Ihan sama.
Se. Loytyi.

Laitan sen keskelle ruokailupoytaa. Siinapa saa istua vihreassa mekossaan.

Voisin pienesti veikata etta aamulla heraan kovaan ja korkeaan kiljumiseen :D...
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Ai nii, kerroinko jo päivän kohelluksestani, jossa hyppäsin silmissäni kasvavan kaihin sokaisemana kirkkaassa päivänvalossa väärään bussiin ja käväsin vantaalla päiväkummussa, kun en nähny bussin numeroo ja bussi lähti samalta pysäklt, kuin se mihin mun piti alunperin mennä :rolleyes:
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Ai nii, kerroinko jo päivän kohelluksestani, jossa hyppäsin silmissäni kasvavan kaihin sokaisemana kirkkaassa päivänvalossa väärään bussiin ja käväsin vantaalla päiväkummussa, kun en nähny bussin numeroo ja bussi lähti samalta pysäklt, kuin se mihin mun piti alunperin mennä :rolleyes:
Awwww, sa otit hetkesta kiinni :love:!! Toi oli sun taman paivan Kohtalos, matkata kirkkaudessa Vantaalle :love:..ja viela Paivakumpuun...

Ihanaa heittaytymista ja rohkelikkona olemista :)!
 
Awwww, sa otit hetkesta kiinni :love:!! Toi oli sun taman paivan Kohtalos, matkata kirkkaudessa Vantaalle :love:..ja viela Paivakumpuun...

Ihanaa heittaytymista ja rohkelikkona olemista :)!
Silloin kun olin aikoinaan täysin terve niin olin mukana rakentelemassa päiväkumpuun viittä eri omakotitaloa erään pienehkön rakennusliikkeen sähköasentajana/kirvesmiehenä
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä