Spencer Hastings
No Perat on aika whateverMites noi Pertit perähikiältä?
No Perat on aika whateverMites noi Pertit perähikiältä?
Niin siis älä nyt kuvittele olevas joku salapoliisi tän Sisäpiiriasian kanssa, kun edelleenkin Tsufe nimesi mut siihen ja itsekin myönsin heti alkajaisiksi.Tää ei oo nyt sulle (ylläripylläri) vaan jollekkin ihanalle
Mut en usko sanaakaan enään mitä sanot. Sattui niin sopivasti kaikki.
Mut ihan sama, täällähän mie edelleen kirjoittelen ja tästä maasta ainakaan ei löydy sellaista velhoa joka sen voisi estää. Mieki ossaan vähän sitä sun tätä.
Kiitos ja kumarrusJos epek on raivostuttava ja rasittava niin on sitä myös Spencer whatever. Aikuiset ihmiset on kuin pikkukakarat hiekkalaatikolla.
Tietenkin tiedän olevani ärsyttävä, ja myönnän provosoivani tarkoituksella sun kaltaisiasi ihmisiä. Vegaani"argumenttisi" ovat olleet kovaa huutoa vegeyhteisössä tänään.Kiitos ja kumarrus
Itse tiedän että pystyn olemaan raivostuttava halutessani mutta speiserin whatever tapauksessa onkin kyse että hän ilmeisesti ei edes tiedosta sitä?
Tietenkin tiedän olevani ärsyttävä, ja myönnän provosoivani tarkoituksella sun kaltaisiasi ihmisiä. Vegaani"argumenttisi" ovat olleet kovaa huutoa vegeyhteisössä tänään.
Hys! Vegaanipoliisit päivystää! Saat sieki kohta bannit!Söin just lihapiirakan kolmella nakilla
Meiän pikku Majuri ukkelihan se siellä miten on, aletaanks myökin aiheuttamaan pahennusta ja ruetaan kasvisruokavaliolle vallan?Söin just lihapiirakan kolmella nakilla
Meiän pikku Majuri ukkelihan se siellä miten on, aletaanks myökin aiheuttamaan pahennusta ja ruetaan kasvisruokavaliolle vallan?
Onks joku sama ryhmä missä mäki oon?Tietenkin tiedän olevani ärsyttävä, ja myönnän provosoivani tarkoituksella sun kaltaisiasi ihmisiä. Vegaani"argumenttisi" ovat olleet kovaa huutoa vegeyhteisössä tänään.
Ai onko lihansyöjillekin tiiviitä yhteisöjä! Jaatte vinkkejä, että missä Suomessa tarjoillaan hyviä lihaherkkuja jne?Arvaatko miten kovaa on naurettu valkoisten lihaa syövien heteromiesten keskuudessa tänään "saatanankinkulle"
Elä ala, Afrikan lapset kuolee sitten.Meiän pikku Majuri ukkelihan se siellä miten on, aletaanks myökin aiheuttamaan pahennusta ja ruetaan kasvisruokavaliolle vallan?
On, laitan sulle whatsappissa linkin, oi sisäpiiriläiseni.Onks joku sama ryhmä missä mäki oon?
Niillä kuluu sormista nivelet, ennekuin mun nikit loppuuHys! Vegaanipoliisit päivystää! Saat sieki kohta bannit!
pekonikanat ja pekonit tuli just uunista. olut käteen ja saunomaan.
höElä ala, Afrikan lapset kuolee sitten.
Maustatko kanat itse? Millasia mausteita laitat?kanat ja pekonit tuli just uunista. olut käteen ja saunomaan.
Taaskopekoni
ai niin sitä ei saanut sanoo kun pekoni on pyhä asia..no ei voi mittää vahinko on jo kerenny tapahtua ja pekoni OOH tuli