vierailija
Liian monta vaihtoehtoa? Tätä ei kisu tuntenutkaan?
Liian monta vaihtoehtoa? Tätä ei kisu tuntenutkaan?
Olo kuin omenalla.Nyt on posket sitten nätin punaiset.
Purkaa laatikko kuukaudessa. Ei ole kiire.Höööh, mutsi käväs ja motkotti siitä, kun mulla on useita pahvilaatikoita purkamati siellä sun täällä ja kaikki kamat vielä hujan hajan muuton jäljiltä.
Tokasin vain, että kyllä ne ehkä jo juhannuksena on jossain
Eihän sulla ole tapana mummoja kuunnella.Höööh, mutsi käväs ja motkotti siitä, kun mulla on useita pahvilaatikoita purkamati siellä sun täällä ja kaikki kamat vielä hujan hajan muuton jäljiltä.
Öööö-- eikös hän tunne seutua ennestään? ---osaa kulkea siellä?Ellulle hauskaa Nääsvillen valloitusreissua.
No jos ei olis motkottanut, olisit sitä ihmetellyt, etteikö näe mitäänHöööh, mutsi käväs ja motkotti siitä, kun mulla on useita pahvilaatikoita purkamati siellä sun täällä ja kaikki kamat vielä hujan hajan muuton jäljiltä.
Mä ja urheiluvälineet ei oikein sovita samaan lauseeseen.Prismoissa urheiluvälineet aika hyvässä alessa. Mm. foamroller 12 e. Kannattaa hakea, jos on juminen.
No jos sä haet vaikka potkulaudan, niin pääsee nopeemmin kaljakauppaan.Mä ja urheiluvälineet ei oikein sovita samaan lauseeseen.
Tai ostaa pulkan, niin ei tartte kantaa kaljaa ja saa kuljetettua kerralla enemmän.No jos sä haet vaikka potkulaudan, niin pääsee nopeemmin kaljakauppaan.
Prismoissa urheiluvälineet aika hyvässä alessa. Mm. foamroller 12 e. Kannattaa hakea, jos on juminen.
Ei mulla koskaan niin kiire ole, että moiseen itsemurhavehkeeseen tarttis turvautua.No jos sä haet vaikka potkulaudan, niin pääsee nopeemmin kaljakauppaan.
Pidän tavastasi ajatella!Tai ostaa pulkan, niin ei tartte kantaa kaljaa ja saa kuljetettua kerralla enemmän.
Tai lainaa porraskäytävästä jonku naapurin vahinkovankkuria, jolloin ei hiekotetut kävelytiet nii haittaaTai ostaa pulkan, niin ei tartte kantaa kaljaa ja saa kuljetettua kerralla enemmän.
Jos on alamäki niin pääsee nopeemmin.Tai ostaa pulkan, niin ei tartte kantaa kaljaa ja saa kuljetettua kerralla enemmän.
Entä kun alamäetkin on hiekotettuJos on alamäki niin pääsee nopeemmin.
Mitäpä jos olisi välillä juomatta, puhetta juomattomuudesta riittää mutta toteutus tökkii.No jos sä haet vaikka potkulaudan, niin pääsee nopeemmin kaljakauppaan.
#naisenlogiikkaPidän tavastasi ajatella!
Noi on kaikki ratkaistavissa olevia ongelmia. Jos eivät olisi, niin minähän olisin kuollut janoon jo viis vuotta sitte.Entä kun alamäetkin on hiekotettu
Hauska ilman viinaa ei ole hauskaa.Mitäpä jos olisi välillä juomatta, puhetta juomattomuudesta riittää mutta toteutus tökkii.
Tolla logiikalla meitä juoppoja ei olis olemassakaan.Mitäpä jos olisi välillä juomatta, puhetta juomattomuudesta riittää mutta toteutus tökkii.
Mitä helevettiä ne vankkurit rappukäytäväs tekee? Lainatkaa, älkääkä koskaan palauttako. Lukisivat paloturvallisuusmääräykset.Tai lainaa porraskäytävästä jonku naapurin vahinkovankkuria, jolloin ei hiekotetut kävelytiet nii haittaa
Raudat pulkkaan.Entä kun alamäetkin on hiekotettu
Nekin kuluu puhkiRaudat pulkkaan.