Softy
En ole. Näyttää siltä että plussalla on ainakin yksi erityismulkku.
En ole. Näyttää siltä että plussalla on ainakin yksi erityismulkku.
Vastasin jo tohon ketjuun että oken kaikkien erityismulkkujen isoäiti. En viittaa tällä ruttunaamaan.
Sit ku säkin tuut yhtä vanhaks, kui mä, nii saattaa sullakin olla jäykkyyttä väärissä paikoissaHalaukset kipeille & jäykille
Tietty aamujäykkyys on hyvä juttu,mutta selän ja polven ei
Toisaalta hyvä että en pysty pitämään kissaa. Kukaan ei herätä kesken unien. Eikä raavi pepusta. Tykkään eläimistä kuitenkin.Huomenta murut,oli pakko nousta ylös klo 8, kun mokoma Katti kiusas raapimalla jalkoja ja hyökkäämällä peitolle,meni pyllyn juureen ja raapas pehvasta
Ellei tule nuorena työperäisiä sairauksia.Sit ku säkin tuut yhtä vanhaks, kui mä, nii saattaa sullakin olla jäykkyyttä väärissä paikoissa
Mulla on jäykkää vain käytösHalaukset kipeille & jäykille
Tietty aamujäykkyys on hyvä juttu,mutta selän ja polven ei
No vaikka mä 40 v ni sitä jäykkyyttä väärissä paikoissa on jo välillä sormien nivelrikko ja selän ongelmat pittää siitä huolen.Sit ku säkin tuut yhtä vanhaks, kui mä, nii saattaa sullakin olla jäykkyyttä väärissä paikoissa
Mä en noista kateistä vois luopua,vaikka joskus ovat riiviöitäToisaalta hyvä että en pysty pitämään kissaa. Kukaan ei herätä kesken unien. Eikä raavi pepusta. Tykkään eläimistä kuitenkin.
SoriEn ole. Näyttää siltä että plussalla on ainakin yksi erityismulkku.
Ei voi luopua rakkaista kisuista.Mä en noista kateistä vois luopua,vaikka joskus ovat riiviöitä
Mä kyselen kisuilta jatkuvasti eikö ne koskaan kuole ja vähän aikaa sitten sanoin lapsille että teidän täytyy sopia mitä kissoille tehdään sitten kun minä ja iskä kuollaan vanhuuteenEi voi luopua rakkaista kisuista.
Voin ottaa.Mä kyselen kisuilta jatkuvasti eikö ne koskaan kuole ja vähän aikaa sitten sanoin lapsille että teidän täytyy sopia mitä kissoille tehdään sitten kun minä ja iskä kuollaan vanhuuteen
No vähän ees?Et ole.
ai kamala kun oikein sattuu...tää on niin ihana ja nyt on hirvee ikävä erästä Unikekoo
Kipakka?No vähän ees?
mä osaan olla kipakka se on se meiän pienten selviytymiskeino monesti...olla sinnikkäitä ja kipakoita ^^Kipakka?