Heii!
Reissusta palailtu. Ja seuraavaksi hakemaan lapsosia plus yhtä yökyläläistä. Maanantana kai saa sit levätä.
Reissusta palailtu. Ja seuraavaksi hakemaan lapsosia plus yhtä yökyläläistä. Maanantana kai saa sit levätä.
Ei tosiaan,kaikki kolttoset korjaantuu ja unohtuu ku ihana kisu tuhisee ja hurisee kainalossa tai arka kisu tulee viereen ja saa silitellä ja rapsutella vaikka puol tuntiaEi voi luopua rakkaista kisuista.
Ei tarvi: sehän näkyy jo kauasMie kävin kirjastossa,kiva ilma.
Eläinlääkäri soitti Hertan koepalasta ja patologin lausunnosta, allerginen iho-reaktio/ tulehdus johtuu todennäköisesti ruoka-allergiasta. Onneksi ei oo pahin vaihtoehto eikä pöly tai pölypunkki. Pitäisikö ruveta selvittämään mikä ruoka aiheuttaa allergian
Taitaa olla parempi että selvittää ruoka-allergian.Mie kävin kirjastossa,kiva ilma.
Eläinlääkäri soitti Hertan koepalasta ja patologin lausunnosta, allerginen iho-reaktio/ tulehdus johtuu todennäköisesti ruoka-allergiasta. Onneksi ei oo pahin vaihtoehto eikä pöly tai pölypunkki. Pitäisikö ruveta selvittämään mikä ruoka aiheuttaa allergian
mä osaan olla kipakka se on se meiän pienten selviytymiskeino monesti...olla sinnikkäitä ja kipakoita ^^
-Ellu
Tuossa mun viestissä piti lukea että pitäisi alkaa selvittämään,ei pitäiskö. Uusi puhelin ja teksti syöty kirjoitti väärän sananEi tarvi: sehän näkyy jo kauas
Siis kyllä selvitetään, tuossa viestissä piti lukea että pitäisi selvittää,ei pitäiskö. Uusi puhelin ja tekstisyöttö kirjoitti väärän sanan. Eliminaatiodietti aloitetaanTaitaa olla parempi että selvittää ruoka-allergian.
mä mikään akka oo
Älä ala akattelemaan.
Nyt on posket sitten nätin punaiset.Kävin pihalla, oli ihan kiva ilma ulkoiluun
Äidit ny vaan on tommosii.Höööh, mutsi käväs ja motkotti siitä, kun mulla on useita pahvilaatikoita purkamati siellä sun täällä ja kaikki kamat vielä hujan hajan muuton jäljiltä.
Tokasin vain, että kyllä ne ehkä jo juhannuksena on jossain
Riippuu mitkä posketNyt on posket sitten nätin punaiset.
meitsörin pyllyposket on nyt tosi punaset kun kävi ulkona pelkässä pipossaRiippuu mitkä posket