Kuten mainitsin, niin sekoilin omiani sun viestiä lainaten Luen aiheesta muutamaakin keskustelua päällekäin. Ei mulla ollut sun viestiin mitään uutta sanottavaa, en vaan nyt keskity tähän multitaskaamiseen.Avaa enempi tuota, ketkä on niitä tyhmiä ihmisiä? Ne jotka ei äänestäneet Trumpia vai ne jotka äänesti?
Uskoisin että Donald Trump, USA:n 45.s presidentti, osaa lukea ja kirjoittaa.
Ei oikein siltä vaikuttanut vaan asetat itsesi kaiken muiden yläpuolelle joka jakaa ihmiset vääriin ja oikeisiin ja Trumppia äänestäneet ilmeisesti ovat vääriä ihmisiä omassa sievässä päässäsi. Tai mistä mie tiijän onko se sievä.Kuten mainitsin, niin sekoilin omiani sun viestiä lainaten Luen aiheesta muutamaakin keskustelua päällekäin. Ei mulla ollut sun viestiin mitään uutta sanottavaa, en vaan nyt keskity tähän multitaskaamiseen.
Mutta nyt kun oot siinä, niin haluutko kertoa mitkä on ne Trumpsterin setit, mistä diggailet? Mitä luulet, että hän kaudellaan tekee tai saa aikaiseksi? Odotatko, että sillä on jotain positiivista vaikutusta Eurooppaan ja meihin pikkumaihin? Entä negatiivista?Uskoisin että Donald Trump, USA:n 45.s presidentti, osaa lukea ja kirjoittaa.
Enkö minä voi, kuten sinä ilmeisesti, vain heitellä älyttömiä juttuja? Onko se vain vihervassareiden oma juttu?Mutta nyt kun oot siinä, niin haluutko kertoa mitkä on ne Trumpsterin setit, mistä diggailet? Mitä luulet, että hän kaudellaan tekee tai saa aikaiseksi? Odotatko, että sillä on jotain positiivista vaikutusta Eurooppaan ja meihin pikkumaihin? Entä negatiivista?
Pitäiskö sun mennä johonki hoitoon kun taas otat yhden palstalaisen jolle auot päätäsi ja väkisin yrität saada riitaa haastetuksi.Ei oikein siltä vaikuttanut vaan asetat itsesi kaiken muiden yläpuolelle joka jakaa ihmiset vääriin ja oikeisiin ja Trumppia äänestäneet ilmeisesti ovat vääriä ihmisiä omassa sievässä päässäsi. Tai mistä mie tiijän onko se sievä.
Tässä vielä poistamasi viesti:
"Trumpin valinta on nimenomaan näyttö siitä, että demokratia toimii. Tyhmille ihmisille se on tietty voitto. Ja niille oman elämänsä Aatuille."
Siis poistin viestini siksi, ettei se tuonut mitään uutta sisältöä keskusteluun, mutta kyllä edelleenkin pidän trumppeja idiootteina. Mun mielestä tyhmä ihminen äänestää henkilöä, joka on niin maan perkeleen konservatiivinen, ja pyrkii sortamaan kaikkia vähemmistöjä. Eikä puhuta niistä "hot topiceista", vaan ihan alkajaisiksi sellaisesta "perusvähemmistöstä" kuin naiset. Presidenteillä kuitenkin on vielä jonkinlaista valtaa, joten on suorastaan karseeta, että tollasella kehitysmaaksi putoavalla suurvallalla on presidentti, joka esimerkiksi nimittää tärkeisiin ministerivirkoihin kavereitaan huolimatta siitä, ovatko he mitenkään kärryillä uusista pesteistään.Ei oikein siltä vaikuttanut vaan asetat itsesi kaiken muiden yläpuolelle joka jakaa ihmiset vääriin ja oikeisiin ja Trumppia äänestäneet ilmeisesti ovat vääriä ihmisiä omassa sievässä päässäsi. Tai mistä mie tiijän onko se sievä.
Ei ku kyl mä itse alotin tän eilen aukomalla päätäni, ei hätää siisPitäiskö sun mennä johonki hoitoon kun taas otat yhden palstalaisen jolle auot päätäsi ja väkisin yrität saada riitaa haastetuksi.
En ole vihervassari. Mut sä kaikkien aiempien juttujesi perusteella oikeasti kannatat Trumpia, siksi kysyin nuo kysymykset. Mut jos et halua vastata, niin okei.Enkö minä voi, kuten sinä ilmeisesti, vain heitellä älyttömiä juttuja? Onko se vain vihervassareiden oma juttu?
Mä nautin pari nappia nukkumaan mentäessä. Jotta saan nukkua ilman kipuja.Höö, ny nautin kourallisen mömmöjä
Katson aina, että tuo on suu auki huutava nyrkkiä heristävä pappa.
Vai pappa.Katson aina, että tuo on suu auki huutava nyrkkiä heristävä pappa.
Ostin Espresso Housesta makusiirappia, jota lorautan aamukahviini sellaisen puol teelusikallista. On supernannaa. Sopii myös drinkkeihin
Mittee se siulle kuuluu? Kysyn vaan.Niin ketkä kaikki täällä nyt ovat sitten uskoneet lispetiä sen eilisen draaman pohjalta ja poistuneet? Krut ja Päätön ja Boobabea ei ole enää näkynyt, eli siis nämä 3..?