Ei se ole mikään salaisuus, ettet todellakaan kuulu mun lempipalstalaisten topkymppiin, paitsi ehkä häntäpään puolella, mutta mun ei tartte sitä erikseen mainostaa ja vihjailla jatkuvasti, toisin kuin esim. sulla on tapana. Pyrin oikeastaan suurimman osan ajasta ignooraamaan sun kommentit ja kuittaamaan ne kulmakarvojen kohautuksella, koska ei kiinnosta vängätä eikä mulla oo mitään intressejä haastaa vasiten riitaa.
Mutta aina toi, ah, niin omaperäinen ja orginelli, varmaan ihan itse keksitty, ituhippikommentti putkahtaa jostain esille joka vitun ikinen kerta. En ollut nyt tähänkään keskusteluun kommentoimassa sulle mitään, vaikka oon Spencen kanssa samaa mieltä tosta, että on tyhmää ja lapsellista tulla pilkkaamaan et "höhöhö ruutista kiusataan jee jee ompa hauskaa", vaikka mieli teki. Mutta kas, tässä mä nyt sitten oon, ituhipin kutsuhuudon houkuttelemana. Ensinnäkin miten vitussa mun ituhippiys liittyy yhtään mihinkään, ja toiseksi kyllä sä nyt oot vaan sen verran perseestä, että kulisseissa sua pitää munattomana mikkihiirenä moni muukin kuin minä ja spence. Mutta tosiaan, kaikilla ei oo keskustelufoorumitourettea, tarvetta alkolukolle näppäimistöön ja/tai henkisesti niin paha ola, että se pitää tulla purkamaan vittuilemalla ihan randomisti ihmisille internetissä. Ihan oikeesti, alkaa tympimään. Ei edes vituta, mutta huoh.
Ja kyllä spence on sun juttuja täällä lukenut sekä oma-aloitteisesti joskus ja sittemmin sillon, kun mä oon ketjusta maininnut häppeninkiä olevan. Eikä ne sun hullut rageyyveet mulle sillon taannoin ainakaaan parantanut Spencen sen enempää kuin munkaan mielikuvaa susta. Pusipusi.