The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Kiitos en tunne laisinkaan sua mutta tunnut tuntevan minut hyvinkin paljon. Keskustelet ihan väärien ihmisten kanssa jos olet päätynyt mun arviointiin että olen palikka.
En olisi edes tarvinut niitä "kolmannen osapuolen" jutteluita sen mielipiteen luomiseen. Kyllä sä täällä osaat aukoo päätäs ja tolvanoida ihan Krutin lailla.

Siihen kyllä Tsufe on syyllinen, koska aina linkkaa mulle tämän ketjun kun joku munaton mikkihiiri vetää palstakilarit.
 
En olisi edes tarvinut niitä "kolmannen osapuolen" jutteluita sen mielipiteen luomiseen. Kyllä sä täällä osaat aukoo päätäs ja tolvanoida ihan Krutin lailla.

Siihen kyllä Tsufe on syyllinen, koska aina linkkaa mulle tämän ketjun kun joku munaton mikkihiiri vetää palstakilarit.
Kerro munattoman mikkihiiren määritelmä? Oisko sittenkin vain että se ituhippi kirahvi ei vaan tykkää? Oisko?
Jos ei ole niin kerro ihmeessä tarkemmin.
 
Spencer Hastings
Spenserie mikä lie miksi hyökkäät mua vastaan? Ikinä en ole about edes kuullutkaan susta ja tommoinen vihapuhe mua vastaan? Mitä olen sua vastaan väärin tehnyt?
Oon pahoillani, jos sulle tuli paha mieli. Se on totta, että et ole mua mitenkään henkilökohtaisesti koskaan loukannut, eikä me varmaan olla edes keskenämme täälläkään väännetty. Kävi vaan naurattamaan, et sinäkin siinä hirnut sille, että "Krutista ei nyt tykätä hihihihi". Siis kaks aikuista miestä välillisesti (ja välittömästikin) dissaa toisiaan jossain vauvapalstalla.

Mutta mä menen nyt tästä taas, anteeksi aggressiivinen ulostuloni varsinkin niille, jotka eivät koko juttuun mitenkään liity.

Lidlissä on muuten paistopisteellä hyviä munkkirinkilöitä 50 snt, maistuu kahvin kanssa. Kannattaa kokeilla!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
..ihan ohimennen aattelen jakaa teille sen tiedon että täällä rupes muuten myrskyämään*ufopääkkönen*!

Puut taipuilee kaksinkerroin ja tosta kolinaräminästä päätellen kaikki ulkona olleet sukset ja sauvat ja liukurit on pitkin hevonkuusia..:eek::D!!

Se pukkaa mielenkiintoista maisemaa aamusella(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Oon pahoillani, jos sulle tuli paha mieli. Se on totta, että et ole mua mitenkään henkilökohtaisesti koskaan loukannut, eikä me varmaan olla edes keskenämme täälläkään väännetty. Kävi vaan naurattamaan, et sinäkin siinä hirnut sille, että "Krutista ei nyt tykätä hihihihi". Siis kaks aikuista miestä välillisesti (ja välittömästikin) dissaa toisiaan jossain vauvapalstalla.

Mutta mä menen nyt tästä taas, anteeksi aggressiivinen ulostuloni varsinkin niille, jotka eivät koko juttuun mitenkään liity.

Lidlissä on muuten paistopisteellä hyviä munkkirinkilöitä 50 snt, maistuu kahvin kanssa. Kannattaa kokeilla!
En välitä paskaakaan mitä muut kirjoittelee musta täällä, pulssi ei nouse yhtään. Mielenkiinnosta kyselin että miksi täysin tuntematon alkaa vidduilemaan mulle.
Krutista en tykkää ja ette vissiin te sisäpiiriläisetkään enään :D
Tulen toki toimeen mutta tehän ette enään kun olette naisia.
 
vierailija
Kolmen kaverin jäätelöt sopii oikein hyvin ja Tampereen jäätelötehtaan jäätelöt. Muitakin varmaan on, mutta luomujäätelöä ei, koska luomusokeria mun maha ei kestä. Itse voi tehdä jäätelöitä kans mutta makeutukseen silloin aina luomumarjat ilman sokeria ja luomuhunaja tai luomubanaani ja luomupähkinävoit.
Toisilta olenkin oppinut - aikoinaan(y):love:
 
..ihan ohimennen aattelen jakaa teille sen tiedon että täällä rupes muuten myrskyämään*ufopääkkönen*!

Puut taipuilee kaksinkerroin ja tosta kolinaräminästä päätellen kaikki ulkona olleet sukset ja sauvat ja liukurit on pitkin hevonkuusia..:eek::D!!

Se pukkaa mielenkiintoista maisemaa aamusella(y)
Tääl on näköjään vesikeli ja tulee liukasta ku alkaa taas pakastamaan
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä