The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Ai että melekein hyvältä tuntuu kun "sisäpiiri" haukkuu jokainen vuorollaan ruutista :ROFLMAO::D:D:ROFLMAO::ROFLMAO::D

Joko voi sanoa että "Mitä minä sanoin"?
No olet sinäkin kyllä yks vitun palikka, ja se käsitys on vaan syventynyt, kun sustakin on siellä ja täällä keskusteltu. Ei siinä sisäpiirissä näiden mainituiden henkilöiden kanssa, vaan ihan muualla.

* Korjaan itteeni sen verran, että älä nyt kuitenkaan ala kuvitella sinäkään itestäs liikoja. "Siellä ja täällä" on hyvin suurennellusti sanottu. Mutta joskus semiaktiivipalsta-aikoinani tuli vain puhetta erään sivustaseuraajan kanssa vähän niinku kaikista jne. Sellasta ihanaa draamailua ja juoruilua vaan, ei mitään vakavaa ":)"

Kannattaa tosiaan miettiä, mitä sitä on kirjoitellut tällaiseen vuosia pystyssä olleeseen julkiseen ketjuun, ja miten helposti noin niinku kaikkien henkilöllisyydet saakaan selville vähän näkemällä vaivaa. Jos se aihe siis jotain ihastunutta harmaata stalkkeria kiinnostaa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
..ei kait tommosella körryytellä kuten tossa:cautious:

..ois muuten pehko sen seittemässä ilmansuunnassa moisen kyydin tiimoilta :D..siis jos oikeesti ajettas...
siis toivottavasti körryyteltäs, sehän ois just parasta!!!! :D
mä olin vuosia sitten avoauton kyydissä pitkin öisiä helsinginkatuja ja ihan mielettömän ihana tunne oli...vähän niiku ''born to be wild'' fiilis :D :D hiukset oli kyllä sen reissun jälkeen sen näköiset niinku oisin ollut jossain tuulitunnelissa...:oops:
 
siis toivottavasti körryyteltäs, sehän ois just parasta!!!! :D
mä olin vuosia sitten avoauton kyydissä pitkin öisiä helsinginkatuja ja ihan mielettömän ihana tunne oli...vähän niiku ''born to be wild'' fiilis :D :D hiukset oli kyllä sen reissun jälkeen sen näköiset niinku oisin ollut jossain tuulitunnelissa...:oops:
..uuuhh juujuu mutta pitäis kyllä kans päästä kunnolla polkasemaankin koska vauhti ja liike ja ääni jajaja:love:

Nyt rupes kyllä pikkasesti kesättämäänkin :), cruisailukaarat vaan on ihan törkeen hyvännäköisiä :love:....
 
Miksi vitussa teidän ylipäätään pitää puhua muista teidän irlissä?
Eiköhän ihan kaikki interwebbiä käyttävät puhuu kavereilleen/työkavereilleen/jollekin mitä ne on netissä lukenu. Ja keskustelupalstojen ja faceryhmien jutut jää mieleen, hahmot jää mieleen ja niistä puhutaan, joko netissä tai irlissä. Se nyt vaan on ihan karu tosiasia.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Spencer Hastings
Mutta joo, se oli 1/5 näkemyksistä tähän soppelsoniin teidän yhteisössänne.

Just tänään juoruiltiin Tsufen kanssa niistä palsta-ajoista, kun tutustuttiin joskus 2013 syksyllä. Palsta näyttää harmiksi aneemiselta ja köyhältä niihin aikoihin verrattuna. Muutos on aina hyvästä t: Sipilä
 
vierailija
Valio laktoositon pahvilootassa.
Olikohan tämä tuoteseloste, minkä löysin:
"Rasvaton MAITO (Suomi), KERMA (Suomi), sokeri, vesi, glukoosisiirappi, HERAJAUHE,
stabilointiaineet :
(johanneksenleipäpuujauhe, guarkumi, käsitelty Eucheuma-levä),
emulgointiaine (rasvahappojen mono- ja diglyseridit),
luontainen vanilja aromi,
maltodekstriini,
dekstroosi.
Saattaa sisältää PÄHKINÄÄ. Gluteeniton.Paino : 495g Tilavuus : 1L"
Olihan siinä sekä maltodekstriiniä että levää ja Valion guarkumissa on ollut dioksiinia vuosia sitten - ei vaihtaneet edes tavarantoimittajaa, kun ei evira vaatinut:alien:
Dekstroosista evirakaan ei pysty sanomaan, mistä se on tehty:poop:
Varaudu unettomuuteen ja parin viikon sairaslomaan. Olen kokenut itse:sick::barefoot:
 
No olet sinäkin kyllä yks vitun palikka, ja se käsitys on vaan syventynyt, kun sustakin on siellä ja täällä keskusteltu. Ei siinä sisäpiirissä näiden mainituiden henkilöiden kanssa, vaan ihan muualla.

* Korjaan itteeni sen verran, että älä nyt kuitenkaan ala kuvitella sinäkään itestäs liikoja. "Siellä ja täällä" on hyvin suurennellusti sanottu. Mutta joskus semiaktiivipalsta-aikoinani tuli vain puhetta erään sivustaseuraajan kanssa vähän niinku kaikista jne. Sellasta ihanaa draamailua ja juoruilua vaan, ei mitään vakavaa ":)"

Kannattaa tosiaan miettiä, mitä sitä on kirjoitellut tällaiseen vuosia pystyssä olleeseen julkiseen ketjuun, ja miten helposti noin niinku kaikkien henkilöllisyydet saakaan selville vähän näkemällä vaivaa. Jos se aihe siis jotain ihastunutta harmaata stalkkeria kiinnostaa.
Kiitos en tunne laisinkaan sua mutta tunnut tuntevan minut hyvinkin paljon. Keskustelet ihan väärien ihmisten kanssa jos olet päätynyt mun arviointiin että olen palikka.
 
Softy
Olikohan tämä tuoteseloste, minkä löysin:
"Rasvaton MAITO (Suomi), KERMA (Suomi), sokeri, vesi, glukoosisiirappi, HERAJAUHE,
stabilointiaineet :
(johanneksenleipäpuujauhe, guarkumi, käsitelty Eucheuma-levä),
emulgointiaine (rasvahappojen mono- ja diglyseridit),
luontainen vanilja aromi,
maltodekstriini,
dekstroosi.
Saattaa sisältää PÄHKINÄÄ. Gluteeniton.Paino : 495g Tilavuus : 1L"
Olihan siinä sekä maltodekstriiniä että levää ja Valion guarkumissa on ollut dioksiinia vuosia sitten - ei vaihtaneet edes tavarantoimittajaa, kun ei evira vaatinut:alien:
Dekstroosista evirakaan ei pysty sanomaan, mistä se on tehty:poop:
Varaudu unettomuuteen ja parin viikon sairaslomaan. Olen kokenut itse:sick::barefoot:
Yö voi olla uneton. Muuten mun kroppa kestää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä