Varo, kohta se vessan peili kertoo kaiken susta, jopa oikean nimesi, eteisen peilille!Kävin juttelemassa WC:n peilille yksityisiä tietöja minusta
Syystäkin pullistelet siellä niin että paita repee...Kiitos. Oon kyllä niin ylpeä itsestäni. Oon jo onnistuneesti saanu useammankin työn painettua sillee että lähteny tuotantoon, mun mentori on aivan ihana ja antaa mun tehä kyllä ihan itsekseni ja miettiä miten kaikki menikään ja tarvittaessa sit auttaa. tarvii myös vähän röyhistellä rintaa ku noilla isoilla painokoneilla ei Suomessa oo ku ihan muutama naispainaja, niin pääsee sitte niiden harvinaisuuksien joukkoon
ylä vai alapäällä?Kävin juttelemassa WC:n pöntölle yksityisiä tietöja minusta
No, tais siellä sittenkin olla kaikki muut palstalaiset paitsi sää, ja kaikki perskarvojen kihara-asteesta tapin pituuteen ja traumaattiseen neitsyyden menettämiseen on puitu. Ja nää muut "tietämättömät" vaan kusettaa, kannatta varmuuden vuoks unfriendata kaikki facebookista ja lakata palstailu.niinhän sää väität
ties ketä muita siinä on ajan saatossa ollut ja kuinka siellä on yksityistä tietoo jaettu
Joo todellakin nyt pitää kyllä painua pehkuihin et jaksaa huomenna töissä ja illalla sitte bailabaila laivalleSyystäkin pullistelet siellä niin että paita repee...
..koskapa mä hymyilen täällä niin toopen näköisenä että poskiinkin jo sattuu
Awwww...niin huikeeta!! Kait sä meet siellä etes pikkasesti sillai maanpinnan yläpuolella ..!!
Miun pää on niin pehmee edelleen, että en ymmärrä mistään mitään. Valitsen siis kohdan d) mitä vittua Hermanni .
Nenälläylä vai alapäällä?
Anteeksi, mutta kuka sä olet?selitä mitä selität, mää en usko enää sanaakaan mitä sää sanot omaks puolustukseks
Tää on Krut ihan varmastiselitä mitä selität, mää en usko enää sanaakaan mitä sää sanot omaks puolustukseks
Daa, tartteeko etes kyselläkään kun kyse on D.Trumpista..ylä vai alapäällä?
Ruutis kiukuttelee harmaana.Anteeksi, mutta kuka sä olet?
Edelleen tätä keskustelua on hiukan vaikea seurata.
on tosi, jäi lainaus tsufen edeltävään tekosyyhyn veksRuutis kiukuttelee harmaana.
Ahaa, kiitos. Mutta nyt alkaa olla niin väsy, että pistän pään tyynyyn ja unta pollaan. Kello soi taas liian aikaisin aamulla.Tää on Krut ihan varmasti
Aina ei itte tartte sanoa mitään.Aakoollahan oli kerranki järkevä postaus
Muoks siis ei mitään vaan lainasi vaan jonkun tsydeemin ja ite ei sanonu mitn..
Missä boobis on?Ruutis kiukuttelee harmaana.
Kauniita unikuvia ja mukavaa viikonloppua *pus*Joo todellakin nyt pitää kyllä painua pehkuihin et jaksaa huomenna töissä ja illalla sitte bailabaila laivalle