The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Morjenstapäivää :)!

Ihan on pukannut Aku Ankka- fiilistä kouhottaessani tänään :D...tiiätkö sen tunteen kun oot niin säpäkkänä menossa että tiukoissa kurveissa ja käännähdyksissä törmäilet ikään kuin ittes kanssa, näitä mä oon tehny pitkin päivää :D

Ihan pölöjä viikko mutta heiiii, me ollaan jo torjantaissa(y)!! Ja huomenna on perrrrrrjantai*pärrää niin että kikkuwat tutajaa*:)!!Ihuna päivä, tuskin maltan ootaakaan...!

Ja huomasitko tänään? Aurinko näkyi ja oli ihan huikeen ihana ilmestys, melkein häikäistyi :love:! Mistä tulikin muuten nyt mieleen että minneköhän oon jemmannut aurinkolasini, hmmmm*ufopääkkönen*...

Mutta - mä joudun juoksemaan uudestaan kauppaan :D! Milläänhän ei voi yhdellä kerralla muistaa kaikkia hankintojaan tehdä...varsinkin kun olikin vaan viis asiaa muistettavana:barefoot::D

Rentoo alkuiltaa sulle :)...

Eikäkuno_O...

Mitä ihmettä nyt taas*huokaan syvään??

Mitä täällä on tapahtunut? Ihan pihalla taas...no en kyllä tiiä halluunko tietääkään:(

Voi sun halavattu teijen kans:barefoot:..

No, tässä on haliruttaukset kaikille joilla on halipuutosta*levittää käpälänsä ja kaappasee lämpimään rutistukseensa*:)

• Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
vierailija
Eikäkuno_O...

Mitä ihmettä nyt taas*huokaan syvään??

Mitä täällä on tapahtunut? Ihan pihalla taas...no en kyllä tiiä halluunko tietääkään:(

Voi sun halavattu teijen kans:barefoot:..

No, tässä on haliruttaukset kaikille joilla on halipuutosta*levittää käpälänsä ja kaappasee lämpimään rutistukseensa*:)
*mumisee nassu kiinni kisun tisseissä* Vastasin sulle Boobsi:barefoot:

vierailija
???

Nyt en tajuu mistään...mikä tätä palstaa nyt oikein vaivaa? Hus puis häipyös mokoma ällötyspahaolostusmaksimus ihmisiä riivaamasta ja kiusaamasta!!*huitoo ilmaa*

..nurkkapaikaksiko tämä mennee:cautious:...
en tiiä miksikä mennee mutta huomenna mä vedän pjärseet olalle ystävän kanssa ja teen sen todennäköisesti jossain taNpereen hämyisessä baarissa...nurkkapöyässä :love::love:

-Ellu harmailee toistaseks

onneks mulle ei tuu ikinä krapula!:cautious:
-

• Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
No nyt on syöty,tofu makaronilaatikkoo ja spagettia & tofu-tomaattikastiketta :p jääkaapissa on 2 tofupakettia ja tofu-kasvislasagnea ( Lidlistä ostettu)
Mahtaako riittää tofu ?:D:D

• Tykkää
Reactions: Softy
Tein juuresjauheliha pihvejä, laitoin myös kurkkua siihen. Kurkku olikin erittäin hyvä lisä siihen (y)
Muut oli porkkanaa ja lanttua.
Maiskis!
Raakana pyöräytin tehosekoittimessa noi kurkut, lantut ja porkkanat.
Toimii toimii toimii ja kurkku ehdoton siihen.

• Tykkää
Reactions: Kais
Tein juuresjauheliha pihvejä, laitoin myös kurkkua siihen. Kurkku olikin erittäin hyvä lisä siihen (y)
Muut oli porkkanaa ja lanttua.
Maiskis!
Raakana pyöräytin tehosekoittimessa noi kurkut, lantut ja porkkanat.
Toimii toimii toimii ja kurkku ehdoton siihen.
Hyvältä kuulostaa,kasvispihvejä teen usein,mutta kurkkua en koskaan kokeillut

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä