The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tein juuresjauheliha pihvejä, laitoin myös kurkkua siihen. Kurkku olikin erittäin hyvä lisä siihen (y)
Muut oli porkkanaa ja lanttua.
Maiskis!
Raakana pyöräytin tehosekoittimessa noi kurkut, lantut ja porkkanat.
Toimii toimii toimii ja kurkku ehdoton siihen.
Ha:)! Kiitos kiitos vinkistä(y), menee heti testiin täällä - jos ei heti huomenna niin sitten viikonloppuna:)

Tarpeetkin löytyy valmiina(y)
 
en tiiä miksikä mennee mutta huomenna mä vedän pjärseet olalle ystävän kanssa ja teen sen todennäköisesti jossain taNpereen hämyisessä baarissa...nurkkapöyässä :love::love:

-Ellu harmailee toistaseks

onneks mulle ei tuu ikinä krapula!:cautious:
-
Awwwwws:love:...siitä tulee armotonta kälkätystä ja naurunremakkaa ja silmäpeliä ja notkeita lanteita(y)!!

Ihan oikein sulle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Tiiätkö mitä? Auringonpaiste tänään kruunas tämän päivän:love:...himputti että tuli pirtsakanpoksahtelevainen olo ja heti :)!

Mutta tiiätkö mitä kaipaan?

No sitä kunnon talvea:). Että on kivasti pakkasta ja lunta:love:...nyt oli keli kuin maaliskuussa:confused::D.

Täällä tahdotaan suksille:)!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Tiiätkö mitä? Auringonpaiste tänään kruunas tämän päivän:love:...himputti että tuli pirtsakanpoksahtelevainen olo ja heti :)!

Mutta tiiätkö mitä kaipaan?

No sitä kunnon talvea:). Että on kivasti pakkasta ja lunta:love:...nyt oli keli kuin maaliskuussa:confused::D.

Täällä tahdotaan suksille:)!
Aurinko on täälläkin paistanut (y) pakkasta pari astetta :)
Täällä on ainakin lunta riitävästi ollu,ainakin viellä.:LOL:
 
onneksi muuten töissä pysty olemaan ilman kyyneleitä,muutamia kertoja meinas kyyneleitä tulla,mut pysyi kuitenkin tunteet kurissa.
 
Aurinko on täälläkin paistanut (y) pakkasta pari astetta :)
Täällä on ainakin lunta riitävästi ollu,ainakin viellä.:LOL:
Tänne sais tulla lunta ihan reippaasti, latupohjia ei voi tehdä kun menee reisille... Toki tossa pihassa pääsee vähän suksilla temppuileen mutta eihän se meille riitä :D

..mutta mä oon optimistinen, koska talvee on jäljellä :)


...ja ajatuksen voimalla yritän siirtää Lappia lähemmäksi..:D:love:...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Tällaisen krut eilen illalla kirjoitti joten kaippa nuo harmaantumiset siitä lähti.

"pieni neuvo kaikille: älkää kertoko ittestänne mitään mitä ette halua kertoa julkisesti niin yyveellä, facessa tai ylipäätään missään

täällä on joku vitun pienipiiri-tietotoimisto joka jakaa keskenään kaiken tiedon mitä ootte luulleet yksityisesti kerrotun"
 
Softy
Tällaisen krut eilen illalla kirjoitti joten kaippa nuo harmaantumiset siitä lähti.

"pieni neuvo kaikille: älkää kertoko ittestänne mitään mitä ette halua kertoa julkisesti niin yyveellä, facessa tai ylipäätään missään

täällä on joku vitun pienipiiri-tietotoimisto joka jakaa keskenään kaiken tiedon mitä ootte luulleet yksityisesti kerrotun"
Mä olen ajatellut harmaantumista jo pitkään.
Mutku joku mokoma ei anna harmaantua.
 
vierailija
Tällaisen krut eilen illalla kirjoitti joten kaippa nuo harmaantumiset siitä lähti.

"pieni neuvo kaikille: älkää kertoko ittestänne mitään mitä ette halua kertoa julkisesti niin yyveellä, facessa tai ylipäätään missään

täällä on joku vitun pienipiiri-tietotoimisto joka jakaa keskenään kaiken tiedon mitä ootte luulleet yksityisesti kerrotun"
no on täällä meitäkin jotka ei mihinkään tollaseen kuulu ja silti mekin kärsittiin seurauksista :( viddu miten reilua taas.

mahakin sekasin niin että ''saa'' juosta vessassa koko ajan!:cry::confused::notworthy:(n)
*kieltäytyy majurin piiskauksista*:ninja:
 
Tällaisen krut eilen illalla kirjoitti joten kaippa nuo harmaantumiset siitä lähti.

"pieni neuvo kaikille: älkää kertoko ittestänne mitään mitä ette halua kertoa julkisesti niin yyveellä, facessa tai ylipäätään missään

täällä on joku vitun pienipiiri-tietotoimisto joka jakaa keskenään kaiken tiedon mitä ootte luulleet yksityisesti kerrotun"
*ufopääkkönen*


Voi pyhät sylvit sentään...!

Siis..:cautious:...onko täällä viljelty sammakoita urakalla?! Tajusinkohan mä nyt yhtään:notworthy:...Levitelty toisen luottamuksellisia asioita?


...voi sun :(...koettakaa sopia asiat keskenänne jotenkin päätökseen...
 
no on täällä meitäkin jotka ei mihinkään tollaseen kuulu ja silti mekin kärsittiin seurauksista :( viddu miten reilua taas.

mahakin sekasin niin että ''saa'' juosta vessassa koko ajan!:cry::confused::notworthy:(n)
*kieltäytyy majurin piiskauksista*:ninja:
No en tajuu nyt mitään*ufopääkkönen*:barefoot::(...

Mikä hiton sisäpiiri o_O:cautios:?!

Pah, olkoon koko hapatus...taijan mennä sinne nurkkaan nyt..tässähän tulee oikeesti hemmetin pahaolo
 
niin on oikein mulle ^^

en yleensä käy baareissa ollenkaan mutku toi mun ihana ystävä tullee sukulaisiin taNpereelle niin menen sinne sitte ja heitän vapaalle kerranki kun nyt voin!:love::barefoot:
Ihanaa:love:!

Maailmanparannusta kohti ja ihan törkeen hilpeenlevotonta iltaa teille kummallekin :)!

Korkkarit kattoon ja pilkettä willisti silmäkulmiin :D...Tanpere ei muuten oo teijen jäljiltä enää entisensä :D!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä