Ette anna kiusaajille periksi prkl kiusaajat
onhan epek ketjulainen?Missä kaikki ketjulaiset on?
???mä mustun sitten takas kun asiat on niinkuin ennenkin...eli tietyt henkilöt tulee takas palstalle ja varsinkin tietty...
*mumisee nassu kiinni kisun tisseissä* Vastasin sulle BoobsiEikäkun...
Mitä ihmettä nyt taas*huokaan syvään??
Mitä täällä on tapahtunut? Ihan pihalla taas...no en kyllä tiiä halluunko tietääkään
Voi sun halavattu teijen kans..
No, tässä on haliruttaukset kaikille joilla on halipuutosta*levittää käpälänsä ja kaappasee lämpimään rutistukseensa*
en tiiä miksikä mennee mutta huomenna mä vedän pjärseet olalle ystävän kanssa ja teen sen todennäköisesti jossain taNpereen hämyisessä baarissa...nurkkapöyässä???
Nyt en tajuu mistään...mikä tätä palstaa nyt oikein vaivaa? Hus puis häipyös mokoma ällötyspahaolostusmaksimus ihmisiä riivaamasta ja kiusaamasta!!*huitoo ilmaa*
..nurkkapaikaksiko tämä mennee...
Avaa ikkuna jo valmiiksi,ni et tukehdu pieruihinLämmitin purkkihernarin ja söin, joten kohta pierut raikaa
Avaa ikkuna jo valmiiksi,ni et tukehdu pieruihin
Häh,no ota kaasunaamari esilleEn avaa, sieltä tulee kylmää kämppään
Mä syön sitä tänään.Lämmitin purkkihernarin ja söin, joten kohta pierut raikaa
Mä söin joMä syön sitä tänään.
Mustuin jo.Koittakaas ny mustua.
Jos te kirjoittelette harmaina niin sit mä en saa yhtään tykkäyksiä ja alan murjottamaan.
Hyvältä kuulostaa,kasvispihvejä teen usein,mutta kurkkua en koskaan kokeillutTein juuresjauheliha pihvejä, laitoin myös kurkkua siihen. Kurkku olikin erittäin hyvä lisä siihen
Muut oli porkkanaa ja lanttua.
Maiskis!
Raakana pyöräytin tehosekoittimessa noi kurkut, lantut ja porkkanat.
Toimii toimii toimii ja kurkku ehdoton siihen.