The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa murut :love:
Kiirettä oli koko päivä. Meinaa väsy iskeä :sleep:

Mie pääsin tällä kertaa helpommin nousemaan ne kammottavat kierreportaat,kyllä sydän välillä jyskytti,mutta ei sentään kauhusta kankeena tarvinnu yrittää.Mies käveli koko ajan vierellä:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Paivapollo paikalla taas :D...voi taivas mun kanssa, pitkin paivaa on pitany oikeesti miettimalla miettia etta mika hiien paiva on nyt menossa :D. Vakisinkin olin keskiviikossa enka ma nyt ollenkaan voi tajuta etta nyt ollaan torjantain viimeisilla hetkilla....mihin ihmeeseen taa aika nyt haviaa tammosella juoksulla etta perassa saan vaan viipotella:confused:!

Hassakanhosseli paiva takana ja varmaan oon unohtanut jotain tosi tarkeaakin tehda mutta se on sitten valiota, ei voi niin minkaan. Kannykankin ehdin paivan aikana havittaa tosi pahasti, kun iltapaivasta sita oisin tarvinnut...ipanat soittivatkin siihen mutta ei kait se auta niin mitaan, kun sen kouhotuksen ja toivon menettamisen jalkeen loysinkin pyykkikorista...aanettomalla :D! Ei parane sanoa ipanoille enaa yhtaan mitaan heijenkaan kannykoitten handlaamisista, kun itekin ihan samanmoinen oon :D:barefoot:...

tovi ihmettelya tassa ennen kuin pitais ymmartaa menna nukkumaan...viime yo menikin ihan valvoessa ton kuun kanssa, varmaan tana yona edessa sama homma...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä