vierailija
Saa ollakin mutta ihan turhaa. Varsinkin kun elenan tunnistaa harmaana niin onhan se vähän naurettavaa ettei sitten voi vaan mustana olla.Niin kai. Se on hänen valinta.
Saa ollakin mutta ihan turhaa. Varsinkin kun elenan tunnistaa harmaana niin onhan se vähän naurettavaa ettei sitten voi vaan mustana olla.Niin kai. Se on hänen valinta.
Minun mielestä ei ole naurettavaa.Saa ollakin mutta ihan turhaa. Varsinkin kun elenan tunnistaa harmaana niin onhan se vähän naurettavaa ettei sitten voi vaan mustana olla.
entä jos lorauttas sarkahousuihin tilkan tappivanukasta?
No eipa ole munkaan mielesta. Kuhan nyt tajuaisivat jattaa rauhaan ja ihmistyisivat kaikkinensa...Minun mielestä ei ole naurettavaa.
Mä olen huomisen sängyssä.Ihan kohta on muuten perjantai ...harjoittelen tassa huomista ajatellen ...iteasiassa tassa pitais olla vaakatasossa sujuvasti muttamutta - hotkyilyttaa ja voyhotyttaa...
Varjele!!! se on muuten viela 13. paivakin*ufopaakkonen*!!! jep, parempi kun en aattele ollenkaan etta mika paiva huomenna onkaan...ja talla vauhdilla ja valvomisella ei onneks tarviikaan eli tottoroota tiedossa
Onhan se nyt naurettavaa harmaana täällä höpistä kun kaikki tunnistaa kuitenkin kuka kyseessä.Elenalle sanoisin että mitä sitä välittämään jostain idiooteista ,ole rohkea ja muna pystyssä mustana niin kuin ennenkin.Minun mielestä ei ole naurettavaa.
Ellu pisti tänne yhden = 1 viestin ja heti siitä syntyi hirvee show. Mitäs luulet paljoako häntä kiinnostaa kirjoittaa tänne yhtään mitään mustana niinkuin ennenkin?Onhan se nyt naurettavaa harmaana täällä höpistä kun kaikki tunnistaa kuitenkin kuka kyseessä.Elenalle sanoisin että mitä sitä välittämään jostain idiooteista ,ole rohkea ja muna pystyssä mustana niin kuin ennenkin.
Joskus vaan tulee taukoa. On joko niin paljon kaikkea oikeassa elämässä tai sitten ei vaan ole mitään sanottavaa. Sitten kun hetken on hiljasempi täällä, voi rynniä takasin yleisön pyynnöstä huolimattaMihin ketjusta on hävinnyt monta kirjoittelijaa
Ellu laittoi viestin harmaana ja siitäkin jäkytetään.Onhan se nyt naurettavaa harmaana täällä höpistä kun kaikki tunnistaa kuitenkin kuka kyseessä.Elenalle sanoisin että mitä sitä välittämään jostain idiooteista ,ole rohkea ja muna pystyssä mustana niin kuin ennenkin.
Miks, ulkona on hyvä sääMä olen huomisen sängyssä.
perjantai 13.Miks, ulkona on hyvä sää
Ei se haittaaperjantai 13.
Ei niin. Kuha vitsailin.Ei se haittaa
Arvasin, mä pakkailen tänäänkin ja huomena olis muuttoEi niin. Kuha vitsailin.
Mukavaa muuttoa.Arvasin, mä pakkailen tänäänkin ja huomena olis muutto
Joko on lompakko ja passi ja muuttoauton avaimet asianmukaisesti pakattuna alimmassa laatikossaArvasin, mä pakkailen tänäänkin ja huomena olis muutto
Taisin bongata sut junassaperjantai 13.