Olipahan hauska ilta eilen. Näin pitkästä aikaa kaveria, keneen tutustuin Rovaniemellä asuessa
Ja tänään ois kind of trefft illemmalla. Jänskää.
Ja tänään ois kind of trefft illemmalla. Jänskää.
Pöh. Mä olin sängyssä.Taisin bongata sut junassa
HanipööI'm alive
No mikä se mussukan tappais*kaappasee ruttaukseensa ja likistelee puskurit lyttyyn* - ei niin mikään, onneksi !!I'm alive
Niin mäkin. Ainakin jotakuinkin.I'm alive
Pistetääs vaan nassut nauraen menemään lälläspyytä pärräten ..ja foliohattu kehiin - tosin mulla sitä ole eikä tule- ja suodattimia !hei moon täällä
eräs viisas ihminen kirjoitti mulle privaa ja sanoi että jos mä täältä lähen niin olen tehnyt sen mitä vittuilijat (ei hän kyllä tuota sanaa tainnut käyttää...mutku mäpä käytän!!! ) tahtoivat joten otin haasteen vastaan ja tulin juhlistamaan 13. perjantai päivää tännekii
ai niin se asia, mullon ens viikolla rehvit!!! maailman ihanin lapsuuden ystävä tulee moikkaamaan itä Suomesta saakka lapsiensa kanssa! ollaan hablattu pitkään kyllä toistemme kanssa mutku ei olla nähty joten nyt nähään...ja toi tytsi on sellanen ihminen että eipä tartte ajatella selkäänpuukotuksia tai mittää muuta kurjuutta hänen taholtaan ikinä
onhan mulla muitakin iloisia juttuja tulossa mutta enpä laitakaan niistä tänne mittää kun tää sohva ei ole mikään privaatti
Kisu: Kurjat kirja on luettu
Seuraavaks mietin aloitanko iltalukemisina Harry Potterit vai Luolakarhun klaani sarjan...hmmm...fantasiaa vai seksiä tihkuvaa..vaikea valinta
aamulla kävin ulkona tunnin lenkillä, ihana lumisade ja minä siellä keskellä aamuhämäryyttä pyydystelemässä hiutaleita kielellä.. onneks kukaan ei tosin nähnyt kun pyllähin pepulleni tonne tielle
Harmaille iso haliruttis myös
Ellu, lue Red Notise by Bill Browder.hei moon täällä
eräs viisas ihminen kirjoitti mulle privaa ja sanoi että jos mä täältä lähen niin olen tehnyt sen mitä vittuilijat (ei hän kyllä tuota sanaa tainnut käyttää...mutku mäpä käytän!!! ) tahtoivat joten otin haasteen vastaan ja tulin juhlistamaan 13. perjantai päivää tännekii
ai niin se asia, mullon ens viikolla rehvit!!! maailman ihanin lapsuuden ystävä tulee moikkaamaan itä Suomesta saakka lapsiensa kanssa! ollaan hablattu pitkään kyllä toistemme kanssa mutku ei olla nähty joten nyt nähään...ja toi tytsi on sellanen ihminen että eipä tartte ajatella selkäänpuukotuksia tai mittää muuta kurjuutta hänen taholtaan ikinä
onhan mulla muitakin iloisia juttuja tulossa mutta enpä laitakaan niistä tänne mittää kun tää sohva ei ole mikään privaatti
Seuraavaks mietin aloitanko iltalukemisina Harry Potterit vai Luolakarhun klaani sarjan...hmmm...fantasiaa vai seksiä tihkuvaa..vaikea valinta
aamulla kävin ulkona tunnin lenkillä, ihana lumisade ja minä siellä keskellä aamuhämäryyttä pyydystelemässä hiutaleita kielellä.. onneks kukaan ei tosin nähnyt kun pyllähin pepulleni tonne tielle
Murusenihei moon täällä
No et todellakaan muru lähe mihinkään täältähei moon täällä
Sinä ihana muru kiitos yksäreistä *nuolasee poskesta*Pistetääs vaan nassut nauraen menemään lälläspyytä pärräten ..ja foliohattu kehiin - tosin mulla sitä ole eikä tule- ja suodattimia !
Muimui Ellu!
Kurjuudesta ois aika ihana sukeltaa kuumaan hekumaan ...että sitä kohti, nainen, siellä !
Ja ystävät vain ovat...ei se määrä vaan se laatu, silloin etäisyyttäkään ei ole olemassa .
Niin...ja anna ihanien juttujen tulla ja nauti niistä ansaitusti !
Elena, mulle myos suukko? Yes,? Maybe?Sinä ihana muru kiitos yksäreistä *nuolasee poskesta*
Me voiaan lainata Majurilta foliopipot, sillä niitä piisaa kyllä
aaaa sä siis haluat mun lukevan kuumaa hekumaa....hmm...emmä Pottereissa mitään hekumaa oo viä nähnyt
mutku emmä antanut suukkoo kisulle vaan nuolasin poskestaElena, mulle myos suukko? Yes,? Maybe?
eli mikä se kirjan nimi siis on?Yup autocorrection kirjaa end man gorgeous kun ending Telemann.
*pyyhkii kuolavanaa poskeltaan*Sinä ihana muru kiitos yksäreistä *nuolasee poskesta*
Me voiaan lainata Majurilta foliopipot, sillä niitä piisaa kyllä
aaaa sä siis haluat mun lukevan kuumaa hekumaa....hmm...emmä Pottereissa mitään hekumaa oo viä nähnyt
No himputti, jotain allergiaako? Toivottavasti moiseen riesaan löytyy heti helpotusta ...Puolen tunnin päästä lähetään eläinlääkäriin,on taas Hertta raapinu kaulansa verille ja nyt ilmaantui patteja korvanlehtiin
mä olen lukenut joskus Potterin tarinaan liittyviä eroottisia novelleja joissa pääosassa olivat mm. sirius musta ja ja vaikka ketä *tunnustaa posket punaisina**pyyhkii kuolavanaa poskeltaan*
..koetas nyt jotenkin olla siinä *hyrisee ilusena*
..no äkkiäkös sitä saa kuumat hekumat Potteriinkin ...huiskaisuvispaisupelistä lovine ja kestävine luutineen kunnon lähestymistaistelua jajaja...
..etes pikkiriikkisesti ?
Joo,jokin allerginen iho-oire. Viimeksi ei lääkäri osanu sanoo mistä johtuu. Varmaan kortisonipiikki ja ehkä antibioottikuuri nyt. Viimeksi saatiin jotain liuosta mitä piti ihottumaan laittaa.No himputti, jotain allergiaako? Toivottavasti moiseen riesaan löytyy heti helpotusta ...