Mitä mun pitää odottaa?Sun pitää odottaa
Mietippä sitä.Mitä mun pitää odottaa?
Veikkaan..Mietippä sitä.
Algoma on ihana ihminen, mutta eipä auttanut, tuli mätiä hedelmiä niskaan ja Mr Teräs antoi koivuhaloistasaa niitä kisukin, mutta sitä en ihmettele yhtään...kisu on ihana ihminen
Älä masennu, Jormalla oli varmaan huono päivä. Peukkua näyttää saavan ihan kaikki, paitsi elenna777Algoma on ihana ihminen, mutta eipä auttanut, tuli mätiä hedelmiä niskaan ja Mr Teräs antoi koivuhaloista
Aijaa, sitten mie oon Jeesus ja Joulupukki samassa varressa.Algoma on ihana ihminen, mutta eipä auttanut, tuli mätiä hedelmiä niskaan ja Mr Teräs antoi koivuhaloista
Jos Jorma haluaa antaa vain sinulle.ja kisu!!! ikinä ei saa unohtaa kisua!!!
Ei ole öljyvuotoa vaan savu tulee savutsydeemeistä jotka laitettu siivenkärkiin et yleisö näkisi miten hävittäjä liikehtii siellä ylhäällä kun nykymääräyksien mukaan lentonäytöksissäkin koneiden pitää lentää niin korkealla että näyttävät kärpäsenpaskoilta tuulilasissa.Savuttaa kovin, onko öjyvuotoa?
tai sinulleJos Jorma haluaa antaa vain sinulle.
Toista oli silloin kun lensivät 50m yleisön päältä.
Mistä sie tiijät vaikka Jorma oiski mun perässä? Siehän oot vaan satunnainen harmaa vierailija. Mieki tiijän enempi ja luulenki että onki miun perässä. Teräs onki semmonen ei mikkään homppeli vaan ihan ehta reilu homo isolla Hoolla.Jos Jorma haluaa antaa vain sinulle.
Muistaakseni A10, Draken, Mig21Bis, Spitfire IX, Me 109 (hispano), C-130 Hercules ainakin.Mikä lensi sulla päältä
saa niitä kisukin, mutta sitä en ihmettele yhtään...kisu on ihana ihminen
..väitelläänkö ja intelläänköoisinkin onneks sä oot!
..väitelläänkö ja intelläänkö
..en mie kyllä nyt millään jaksais joten - kylläpäs vaan nyt oot mun kans ihana ! Ja piste! Huutomerkillä
Lälläspyy vaan *nauraa ja pärrää ...ja juoksee puis*