Sää vaihat avatarta useemmin, kuin mäJuuh
Sää vaihat avatarta useemmin, kuin mäJuuh
Ai niinkö.Sää vaihat avatarta useemmin, kuin mä
Niin mä luulenAi niinkö.
ai no sittenhän ne on helpompia kuin miehetemmää tiiä, kiltin olosia ovat ainaski hirvimetillä
ja hyvin kiinnostuneita ukkojen eväistä
Mä en ole mikään jäärä.nii nii mut luonteiltaan..siis sellasia jääriä niiku te miehetkin joskus
Tiäks, vittu mä oisin rikas jos saisin euron joka kerta, kun nään sun kirjottavan noin. Suorastaan miljonääri, jos saisin euron myös joka kerta kun pyöräytän silmiäni tai huokasen lukiessani sen.Mä en ole mikään jäärä.
Mä vaan olen aina oikeassa.
No tykkäätkö hirveen matalaa jos teen sinusta miljonäärin?Tiäks, vittu mä oisin rikas jos saisin euron joka kerta, kun nään sun kirjottavan noin. Suorastaan miljonääri, jos saisin euron myös joka kerta kun pyöräytän silmiäni tai huokasen lukiessani sen.
Haittais 100% vähemmän, jos oikeesti saisin sen euron.No tykkäätkö hirveen matalaa jos teen sinusta miljonäärin?
Maailmassa on semmoiset neljä miljardia naista joista ainoallakaan ei ole mitään velvollisuutta tykätä minusta.
Peppi on eri juttu. Jos hän ei tykkää minusta niin sit minua harmittaa suuresti. Mutta tulen senkin asian kanssa toimeen koska olen niin iso poika, että pärjään jotenkin hengissä jopa ilman äitiäni.
Minkä minä sille voin, että olen aina oikeassa?
Pitäis miunkin tehäMä voisin koittaa vatsalihasjumppaa nyt ku oon vähän toipunu edellisestä. Ei oo enää paikat niin kipeenä ku eilen.
Lohduttaako yhtään se, että jos mä olisin saanut euron aina oltuani oikeassa mä olisin miljonääri?Haittais 100% vähemmän, jos oikeesti saisin sen euron.
Kattoako Maigret vai Monsterit?Maigret alkoi ykkösellä.
Mä tykkään enempi Maigretista. Olen lukenut kirjat.Kattoako Maigret vai Monsterit?
Siinäpä pulma.
Kiitti vinkistä, täällä on yks onnellinen lapsi. Tai oikeestaan kaks, koska kersa nököttää hiljaa, ja mä saan tehä rauhassa iltapalaaTV4 klo 1905 Monsterit Oy !
Parasta ku menee selälleen makaamaan, nostaa jalat koukkuun, käskee 20kg kersaa makaamaan säärien päälle ja ojentaa jalkoja suoraksi. Tekee höpöä. Myös reisille.Pitäis miunkin tehä
Tuo on muuten hyvä,mut ku ei oo kersaa pittää tyytyä tekemään ilman kissa tuskin suostuuParasta ku menee selälleen makaamaan, nostaa jalat koukkuun, käskee 20kg kersaa makaamaan säärien päälle ja ojentaa jalkoja suoraksi. Tekee höpöä. Myös reisille.
Lapsellakin on hauskaa, koska äiti irvistelee hauskasti.
Mitä rotua olette ajatelleet? Millaisin vaatimuksin, turkinhoito?Meillä on kovasti koirakuumetta, mutta pienempää rotua katsellaan.
Viestiä pukkaa.Mitä rotua olette ajatelleet? Millaisin vaatimuksin, turkinhoito?
Nuutinpäivänä joulu korjataan pois.Joulujuttuja tässä vielä korjailin pois protestien kera. Pienemmän mielestä näin ei saa tehdä. Joten, mies saa viedä kuusen pois huomenna päivällä muksun ollessa koulussa. Elämä on julmaa
Saa laittaa esille vaikka juhannuksena ja korjata pääsiäisenä.Nuutinpäivänä joulu korjataan pois.