The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tiäks, vittu mä oisin rikas jos saisin euron joka kerta, kun nään sun kirjottavan noin. Suorastaan miljonääri, jos saisin euron myös joka kerta kun pyöräytän silmiäni tai huokasen lukiessani sen.
No tykkäätkö hirveen matalaa jos teen sinusta miljonäärin?

Maailmassa on semmoiset neljä miljardia naista joista ainoallakaan ei ole mitään velvollisuutta tykätä minusta.

Peppi on eri juttu. Jos hän ei tykkää minusta niin sit minua harmittaa suuresti. Mutta tulen senkin asian kanssa toimeen koska olen niin iso poika, että pärjään jotenkin hengissä jopa ilman äitiäni.

Minkä minä sille voin, että olen aina oikeassa?
 
No tykkäätkö hirveen matalaa jos teen sinusta miljonäärin?

Maailmassa on semmoiset neljä miljardia naista joista ainoallakaan ei ole mitään velvollisuutta tykätä minusta.

Peppi on eri juttu. Jos hän ei tykkää minusta niin sit minua harmittaa suuresti. Mutta tulen senkin asian kanssa toimeen koska olen niin iso poika, että pärjään jotenkin hengissä jopa ilman äitiäni.

Minkä minä sille voin, että olen aina oikeassa?
Haittais 100% vähemmän, jos oikeesti saisin sen euron.
 
Parasta ku menee selälleen makaamaan, nostaa jalat koukkuun, käskee 20kg kersaa makaamaan säärien päälle ja ojentaa jalkoja suoraksi. Tekee höpöä. Myös reisille.

Lapsellakin on hauskaa, koska äiti irvistelee hauskasti.
Tuo on muuten hyvä,mut ku ei oo kersaa :D pittää tyytyä tekemään ilman :LOL: kissa tuskin suostuu :rolleyes:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä