Tunnin breikki eli hiljaisuutta tuvassa Siivoukset seis, keittön ehtii myöhemminkin. Kahvia
Vähän niinko makkarastroganov.Pottumuusi, nakkikastike ja venäläistä suolakurkkua.
NAM!!!
Mikä koira sulla on? Osallistuttekö etsintöihin vai vai saako koira treeniä nenälle ihan muuten vaan?Käytiin harjoittelemassa etsintää kera koirien. Kävelin reippaan 3 km jälkeä tehden.
Odoteltiin myös koiran kanssa maalissa jonkun tovin ja kylmä ehti tulla Olin niin syväjäässä kotiin tullessani, että piti mennä kahden viltin alle lämmittelemään. No tottakai uni voitti. Nyt olen ihan tokkurassa ja varmasti tekee hyvää yöunille
2 tsekinpaimenkoira karvapörhelöä. Toinen treenaa etsintöjä varten ja toinen höntsyilee Nose Workin kanssaMikä koira sulla on? Osallistuttekö etsintöihin vai vai saako koira treeniä nenälle ihan muuten vaan?
Juuhboobis laittanu uuden avatarin
Tsekkasin netistä, minkä näköinen koira on. Nätti, näyttää susikoiralta.2 tsekinpaimenkoira karvapörhelöä. Toinen treenaa etsintöjä varten ja toinen höntsyilee Nose Workin kanssa
Juu, ovat nättejä, kooltaan huomattavasti pienempiä, paitsi tuo minun toinen mörrikkä, joka on liki 60cm korkea.Tsekkasin netistä, minkä näköinen koira on. Nätti, näyttää susikoiralta.
onksse niikö köyhänmiehen seefferi?Juu, ovat nättejä, kooltaan huomattavasti pienempiä, paitsi tuo minun toinen mörrikkä, joka on liki 60cm korkea.
Meillä on kovasti koirakuumetta, mutta pienempää rotua katsellaan.Juu, ovat nättejä, kooltaan huomattavasti pienempiä, paitsi tuo minun toinen mörrikkä, joka on liki 60cm korkea.
Joo, sellaisen saa kun ei syötä Sertiäonksse niikö köyhänmiehen seefferi?
laita norjan harmaaMeillä on kovasti koirakuumetta, mutta pienempää rotua katsellaan.
Kerrostaloon?laita norjan harmaa
norjanharmaa on ihana mutta eiks ne ole aika jääriä?laita norjan harmaa
ei ole ku ihan koiria ovatnorjanharmaa on ihana mutta eiks ne ole aika jääriä?
ne saattaa tosiaan joskus vähän haukahtaaKerrostaloon?
nii nii mut luonteiltaan..siis sellasia jääriä niiku te miehetkin joskusei ole ku ihan koiria ovat
emmää tiiä, kiltin olosia ovat ainaski hirvimetillänii nii mut luonteiltaan..siis sellasia jääriä niiku te miehetkin joskus
No kooltaan joo, muuten ovat melko samanlaisia ja hinnoissa nuokin turrikat ovat.onksse niikö köyhänmiehen seefferi?
Pahnii nii mut luonteiltaan..siis sellasia jääriä niiku te miehetkin joskus