♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Mulla saattaakin hyvin olla vasta dpo13 menossa.. jos ovis ollut myöhemmin..ite nyt alan enempi uskoa siihen et ovis ollut 24.12.. sillon oli todella kovat alavatsakivut molemmilla puolilla munasarjoja.. mulla vaan on nyt se vahva tunne et oon raskaana. mutta huomenna testissä pitäis näkyä kunnon viiva jos ovis ollut 24.12.. lämmöistä en varmaksi voi sanoa et pysyikö ylhäällä sen 3pvää oletetun oviksen jälkeen kun jäi mittamaatta yhtenä päivänä.. naamarasvaakin laittaessa tänään haju otti niin nenään et hyvä ettei tullut ylen.. kun sillon 19.12 ultrassa lekuri sanoi et ovis todennäköisesti loppuviikosta.. ehkäpä ensin ovis yritti tapahtua sillon ke 21.12 mutta jäi tulematta ja sitten onnistuikin loppuviikosta.. eli voi nyt hyvinkin olla et oon testannut ihan liian ajoissa ja sen takia saanut vaan hailuraa viivaa... ja yleensä oviksen jälkeen mulla limat loppunu kun seinään mut nyt limoja oli vielä torstaina 22.12..
 
@VernaMaria Paljon onnea! :love:

@Kinder_Kitty toivottavasti olisikin ovulaatio ollut myöhemmin ja viiva lähtisi vahvistumaan! :)

Mulla on piinapäivät menossa, nyt on mun laskujen mukaan dpo 8 ja ajattelin sunnuntai aamulla testata. Olen taas bongaillut vaikka mitä mahdollisia raskausoireita, oviksen jälkeen pitkään limat, nälkäisyys ja kylmyys, selvää metallin makua suussa muutamana aamuna, hajamielisyyttä... Saas nähdä nyt sitten, kyllä tämä on niin jännittävää. :X3:
 
Nyt loppu luotto noihin pc:n testeihin.. mun yks kaverikin näkee selvästi tuon hailuran viivan.. nyt teen niin et huomenna käyn apteekissa ja ostan sieltä muutaman testin vaikka kalliita ovatkin.. pakko saada joku varmuus tähän asiaan.. jos apteekin testeihin tulee kans jotain hailuraa niin kyllä siellä on sitten jotain yrittänyt tapahtua ainakin..
 
@Kinder_Kitty , minä en ainakaan valitettavasti näe tuossa mitään :notworthy: Livenä voi tietty näkyä paremmin. Hcg tuplaantuu parin päivän välein, joten viivankin soisi vahvistuvan neljän päivän aikana..

ON: Kp 9/27, ovista odotellessa, greippimehukuuri jatkuu :whistle:
 
@VernaMaria Onnea kovasti, selvä plussa (y) Onko mitään oireita? Kyselee nimimerkki tänään dpo8 ja meinaa lähteä oirekyttäys taas käsistä :D

@Kinder_Kitty harmi tilanne, mäkin sain viime kierrossa pc:hen viivanpaikan kp 30/28.. Sitten parin päivän päästä siitä tein sen pakkauksen toisen liuskan, niin siihen ei kyllä viivanpaikkaa tullut. En tiedä mikä sit oli.
 
Otin vielä kuvan siitä viime kierron pc viivanpaikasta (juu, olen säästänyt testit....), on nyt tosi tumma ja nuhjunen kuva, mut piti muuttaa kontrasteja ja kirkkauksia että sain sen näkymään :D kauhukseni se näytti jo melkein haamuviivalta kun leikin nuilla filttereillä :D alimmat testit mitä kuvassa näkyy on viime viikon ovistestejä, mulla on oikee kotilaboratorio täällä :D
 

Attachments

N93
@Kinder_Kitty ihme homma, hae vielä toisenlainen testi ja varmista tilanne!:/

täällä polttelee testi kaapissa, tänään kp24/28-30 :D dpo ei tietoa. uskoa plussaan ei ole, mut silti tää hulluus alkaa tässä kohtaa ja alkaa Kuvitella vaikka ja mitä!
 
Kiitos onnitteluista. :) Vaikkakin tosi outo ja epäuskoinen olo on. Toisaalta toki tajuaa ja ollaan höpötelty miehen kanssa jo vaikka mitä, ja ehtinyt jo kauhistella että jos tämä nyt kuitenkin menee kesken tms. Tuntuu oikeastaan vääryydeltä että tärppäsi heti ekasta kierrosta, kun toiset joutuu vuositolkulla odottamaan. :cry: Pessimisti minussa miettii, että voiko kaikki mennä hyvin. Mutta toivotaan parasta.

@pehmis26 Niin, oireita. :LOL: En osaa eritellä mitä tuli milläkin dpo:lla kun en niitä tarkkaan tiedä, mulla on vajaan viikon haarukka missä oon todennäköisesti ovuloinut. Pitää käydä varhaisultrassa tarkistamassa, että seulonnat osuu oikeaan ajankohtaan. Menkkojen mukaan nyt olisi rv 4+6, kp 35. Kp 26 tein ekan testin ja se oli puhdas nega. Kp 25 alkoi rinnat muuttua aroiksi ja painaviksi. Ehkä 3-4 päivänä tuli äkillisessä liikkeessä sellainen vihlaiseva/repäisevä kipu munasarjojen seutuun alavatsalle (tuntunut molemmilla puolin). Väsymys on ehkä ripauksen isompi kuin normaalisti, mutta toisaalta eletään keskellä muuttoa niin sekin voi olla syynä. Sit oli yksittäisinä päivinä jotain outoa hetkittäistä ällötystä/pientä närästystä. Alapää kuiva ja valkovuoto kovin tahmeaa valkoista (sori jos liikaa detaljeita mut kun oli jo parina päivä kuukuppi paikallaan menkkoja odotellessa :ROFLMAO:). Ja pari päivää ennen plussaa sellaista paineentunnetta alavatsalla, niin kuin ihan alkavat menkkakivut. Ja sellaista kummaa on edelleenkin (omiaan ruokkimaan huolta et vuoto alkaa hetkenä minä hyvänsä). Ja tämän hetkisistä tiloista en tiedä et onko se psyykkistä vai voiko nyt jo olla ajoittain pieniä pahoinvointikohtauksia. Tullut jos on pidempi väli ruokailussa ja tänä aamuna tuli kun hotkin vauhdilla munakokkelia naamaan. :X3: Että eiköhän tästä listasta löydy jokaiselle omansa. ;):ROFLMAO::LOL:

Ehdin vasta tänään apteekkiin, joten huomenna tarkoitus tehdä digitesti. Jos näyttäisi jo raskaana 3+ niin sitten olen ilmeisesti ovuloinut ajattelemani ajanjakson alkuvaiheessa.
 
@VernaMaria onnea sinne kovasti. On se onni että noin nopeasti onnisti! Olisihan se ikävää jos kaikilla kestäisi kovin pitkään raskaaksi tulossa. Koeta nyt vaan nauttia raskaudesta eläkä mieti että menis kesken tai mitään. Sellasille kun ei voi mitään eikä voi ennustaa niin ei kannata iloaan pilata. Onnea vielä :love:
 
@Kinder_Kitty Piti jo edellisessä viestissä sullekin kirjoitella, mutta unohtui kun sekoilin luurin kanssa ja pelkäsin jo hukanneeni lähes valmiin pitkän tekstin. Mälsä homma kyllä tuo pc:n epäluotettavuus. Mitä googlailin niin monet kehui Apteekin omaa, ettei anna mitään viivanpaikkoja. Toivotaan myöhäistä plussaa sulle. (y)

@N93 Juu ei sitä toivo kenellekään, mutta olin niin vahvasti asennoitunut kantamaan oman osani, että yllätti kovin.

@Jennipä Pitää joo koittaa iloita, koska tosiaan eihän noihin keskenmenoihin yms voi itse vaikuttaa. Sitä yritin eilenkin painavia laatikoita yms 12h riehuessani ja menkkajomotuksissani miettiä. Kunhan nyt vain ensin edes tajuaisi koko homman oikeasti! o_O

Digitesti näytti äsken raskaana 2-3. Eli sen minkä pitääkin, muttei selventänyt ovulaation ajankohtaa sen enempää. Menkoista tänään 5+0, mutta luulen että todellisuus on vielä 4+jotain. Olen varmaan vähän poikkeava kun mun on melkein vaikeampi luottaa tuollaiseen digitestiin kuin niihin perinteisiin viivoihin. Ehkä ostan vielä viikon päästä Apteekin Oman, että saa verrata viivan paksuuntumista. En vaan oikein sisäistä ja tajua vieläkään, että jos kaikki menee ok niin musta tulee syyskuussa äiti. :eek: Mutta ajan kanssa kait tää tästä. @pehmis26 Voit päivittää listaan mut plussanneeksi -01/17.

Tulen kyllä vielä täälläkin keskustelua kurkkimaan, kun vastahan aloin päästä juttuihin sisään! Mutta kait uskallan plussanneiden puolellakin jo käydä kurkkimassa. :love:
 
Myöhäistä plussaa tuskin tulee, mulla oli digi kaapissa CB:n digi no antopa suoran vastauksen ei raskaana... mä en enää ikinä tee pc:n testejä enkä suosittele kellekkään.. ne oli vaan turhia viivanpaikkoja.. mut missä mun menkat nyt dpo15..tai sitten taas tullut kystia.. mulla välillä kiristää vasenta puolta munasarjan kohdalta ja tuntuu painetta.. samat tuntemukset kuin aiemminkin kun ollu kystia... no jos menkat ei ala kp40 niin alotan primolutit..
 
@Kinder_Kitty Voi kökkö, toivottavasti kierto palautuisi nopeasti :(

Mä tein tänään ihka ensimmäisen ovistestin, hiukkasen ajoissa kun on vasta kp9, mutta en enää malttanut! Odotetusti hailakka viiva. Hullua on, että toivon ettei se ihan heti lähtisikään tummumaan, mies kun karkasi tänään koulutusviikolle toiselle puolelle Suomea... Ennen perjantaita en siis ovulaatiota huoli! Kp13 tai 14 se olisi laskennallisesti, eli tosi tiukoille menee...
 
@N93 Mulla on ollut myös aina sellainen olo, ettei lapsen saaminen tule olemaan helppoa. Mulla on endometrioosi, joten gynet ovat kyllä tehneet selväksi, ettei raskautuminen välttämättä onnistu ihan noin vain ja kuten muutkin ovat sanoneet niin tieto lisää tuskaa. Olen paljon lukenut raskausjuttuja ja esimerkiksi keskenmenon/kohdunulkoisen/tuulimunan pelko on myös itselläni tosi iso. Ajattelen siis että sekä raskautuminen tulee olemaan vaikeaa ja lisäksi pelkään että kun vihdoin raskaudun niin sekään ei tule menemään putkeen...ja keskenmenoksihan se ensimmäinen raskautuminen muuttuikin, joten kun seuraavaksi taas raskaudun niin ahdistus on varmaan valtava.

@VernaMaria Ihanaa, paljon onnea! :love:

@Kinder_Kitty Tosi ikävää nuo viivanpaikat. Tsemppiä tuohon sun tilanteeseen :/
 
@VernaMaria Onnea kovasti! Turhaa murehdit sitä että itse raskauduit heti ja toiset joutuu odottelemaan. Olet plussan ainsainnut niin nauti siitä täysillä! Meidän jokaisen aika tulee vielä. Myönnän kyllä että kirpaisee katsella heti ekasta plussanneita samalla kun itse hakeutuu lapsettomuushoitoihin. Eikä se sitä ole että olisin katkera teille muille, mulla on vaan vähän sellanen luonne että jos en itse onnistu jossain niin tulee heti sellanen luuseri olo. Ja kuinka sitä itselleen selittää että en voi tähän raskautumiseen mitenkään vaikuttaa ja ettei se ole mun vika ettei mitään tapahdu :D uskon että kaikella on tarkoituksensa vaikkei sitä aina heti tajuakkaan.

@Kinder_Kitty todella ikävä homma! Mullakin tehnyt kerran pc:n testillä viivanpaikkaa :/

Tänne ei mitään ihmeellistä. Nyt joku dpo8 varmaan menossa eikä mitään tuntemuksia että olisin raskaana. Oon jotenkin ihan maassa ollut taas monta päivää. Syönny suklaata ja moittinut itseäni kun mikään ei onnistu. Hokenut vaan että "älä ajattele vauvoja, älä ajattele vauvoja". Eipä tää tilanne märehtimällä parane. En tiedä olisiko pieni tauko paikallaan, vaikka vaan se ens kierto ilman yritystä. Ei olis sitä jatkuvaa painetta että pitää "onnistua".
 
N93
@kiuski täälläki mietitään taukoa oman mielenterveyden takia. Tää vie vaan ihan liikaa voimia. elämä on yhtä kierron laskemista ja yrittämistä, sitte taas piinailua ja pettymystä. kohta vuoden. vähemmästäkin menee kuppi nurin!
 
@N93 ymmärrän täysin! Kun aloitti yrittämisen aikoinaan niin ajatteli että sitten 9kuukauden päästä ei voida tehdä sitä ja tätä koska meillä on jo vauva ja blaablaa. Nyt sitä ajattelee vaan että mitkäs työvuorot mulla on kahden viikon päästä kun ovis on, että ehtiikö heiluttelee peittoja. Niin masentavaa. Mä en näekkää muita kun vauvoja ja raskaana olevia. Kesällä oli yhden kierron tauko kun mies oli matkoilla, oli jotenkin tosi rauhottavaa kun pysty ajattelee jotain muutakin. Ehkä se tekis ihan hyvää myös nyt :)
 

Yhteistyössä