Kiitos onnitteluista.
Vaikkakin tosi outo ja epäuskoinen olo on. Toisaalta toki tajuaa ja ollaan höpötelty miehen kanssa jo vaikka mitä, ja ehtinyt jo kauhistella että jos tämä nyt kuitenkin menee kesken tms. Tuntuu oikeastaan vääryydeltä että tärppäsi heti ekasta kierrosta, kun toiset joutuu vuositolkulla odottamaan.
Pessimisti minussa miettii, että voiko kaikki mennä hyvin. Mutta toivotaan parasta.
@pehmis26 Niin, oireita.
En osaa eritellä mitä tuli milläkin dpo:lla kun en niitä tarkkaan tiedä, mulla on vajaan viikon haarukka missä oon todennäköisesti ovuloinut. Pitää käydä varhaisultrassa tarkistamassa, että seulonnat osuu oikeaan ajankohtaan. Menkkojen mukaan nyt olisi rv 4+6, kp 35. Kp 26 tein ekan testin ja se oli puhdas nega. Kp 25 alkoi rinnat muuttua aroiksi ja painaviksi. Ehkä 3-4 päivänä tuli äkillisessä liikkeessä sellainen vihlaiseva/repäisevä kipu munasarjojen seutuun alavatsalle (tuntunut molemmilla puolin). Väsymys on ehkä ripauksen isompi kuin normaalisti, mutta toisaalta eletään keskellä muuttoa niin sekin voi olla syynä. Sit oli yksittäisinä päivinä jotain outoa hetkittäistä ällötystä/pientä närästystä. Alapää kuiva ja valkovuoto kovin tahmeaa valkoista (sori jos liikaa detaljeita mut kun oli jo parina päivä kuukuppi paikallaan menkkoja odotellessa
). Ja pari päivää ennen plussaa sellaista paineentunnetta alavatsalla, niin kuin ihan alkavat menkkakivut. Ja sellaista kummaa on edelleenkin (omiaan ruokkimaan huolta et vuoto alkaa hetkenä minä hyvänsä). Ja tämän hetkisistä tiloista en tiedä et onko se psyykkistä vai voiko nyt jo olla ajoittain pieniä pahoinvointikohtauksia. Tullut jos on pidempi väli ruokailussa ja tänä aamuna tuli kun hotkin vauhdilla munakokkelia naamaan.
Että eiköhän tästä listasta löydy jokaiselle omansa.
Ehdin vasta tänään apteekkiin, joten huomenna tarkoitus tehdä digitesti. Jos näyttäisi jo raskaana 3+ niin sitten olen ilmeisesti ovuloinut ajattelemani ajanjakson alkuvaiheessa.