The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Terjens sullekin :)*huiskuttaa*

Mulla ois taalla pari kuuroa ja ylienergista apin...siis pari horhonterttuipanapasta tarjolla sapakiksi seuralaisiksi, etta jos sattuu mitenkaan millaan muotoa olemaan liian rauhallista niin......:D

Etta juuei, taalla ei millaan lailla olla yhtaan mitenkaan tarinoissa siita tosiasiasta etta vuoden viimeisista hetkista pitaa riipia ihan kaikki ilo irti....(y):D! Ei vais, maailmaan aanta mahtuu, niukin naukin tammonen hiukan hitaalla kayva ihmisentekelekin:barefoot:...

Muikeeta perjantaita sulle :), pista viikonloppuun laskeutumisen rytmit ja fiilikset kohdilleen eli - smoothisti vaan rentoileen*nyokkaa pontevana jotta kikkurat vaan pomppii*

 
Yinksu
Näinköhän tulin dumpatuks...?!Tai tulen tulemaan dumpatuks...?! Mitähän viddua tapahtu. Ei kykene nyt tajuamaan mitään.Tässä on muutenki paska olo ja nyt sit viel vesihanat on ihan kaakossa. Aamulla viel puhuttii tästä illasta et mitä tehtäis ja nyt sit en tiedä mistään mitään.
 
Näinköhän tulin dumpatuks...?!Tai tulen tulemaan dumpatuks...?! Mitähän viddua tapahtu. Ei kykene nyt tajuamaan mitään.Tässä on muutenki paska olo ja nyt sit viel vesihanat on ihan kaakossa. Aamulla viel puhuttii tästä illasta et mitä tehtäis ja nyt sit en tiedä mistään mitään.
??????

Rauhotupas siella nyt ens alkuun*halaan*

Eihan vaan ole mahdollista mistaan ylitulkinnoista tai vaarinkasityksista?
 
Yinksu
En mä tiedä....tuli töistä ja kaikki oli ok.Sanoin et voin mennä omaan ettei tää tauti tartu vaikka kyllähän se on jo tarttunu jos on ollakseen.Ei kuulemma tarvii lähteä.Tuntia myöhemmi kysy et loukkantuisinko jos oltas hetki erillään.Ei kuulemma tarkota mitään mut haluaa olla hetken yksin kun kaikki on nyt tapahtunu niin nopeesti.Itte se mua on sinne pyytäny ja sanonu et saan olla vaikka monta kertaa sanoin et voin mennä omaanikin mut joka kerta oli et ei tarvi. Kyllä mä nyt ymmärrän et haluu olla itekseen välil ja tänää sil oli muutenki kurja fiilis kun lapsii ikävä ja väsyny. Mä en vaan ole itteäni sinne tyrkyttäny ja tosiaan monta kertaa sanoin et voin mennä omaanikin mutta ei kuulemma tarvii mut nyt oli ensin et ei tarvi tän mun oloni takii mut sit hetkee myöhemmi tuli tollanen vastaus. En ehkä nyt tullu dumpatuks mut kyllähän tässä niin tulee käymään.
 
En mä tiedä....tuli töistä ja kaikki oli ok.Sanoin et voin mennä omaan ettei tää tauti tartu vaikka kyllähän se on jo tarttunu jos on ollakseen.Ei kuulemma tarvii lähteä.Tuntia myöhemmi kysy et loukkantuisinko jos oltas hetki erillään.Ei kuulemma tarkota mitään mut haluaa olla hetken yksin kun kaikki on nyt tapahtunu niin nopeesti.Itte se mua on sinne pyytäny ja sanonu et saan olla vaikka monta kertaa sanoin et voin mennä omaanikin mut joka kerta oli et ei tarvi. Kyllä mä nyt ymmärrän et haluu olla itekseen välil ja tänää sil oli muutenki kurja fiilis kun lapsii ikävä ja väsyny. Mä en vaan ole itteäni sinne tyrkyttäny ja tosiaan monta kertaa sanoin et voin mennä omaanikin mutta ei kuulemma tarvii mut nyt oli ensin et ei tarvi tän mun oloni takii mut sit hetkee myöhemmi tuli tollanen vastaus. En ehkä nyt tullu dumpatuks mut kyllähän tässä niin tulee käymään.
Niin, haluaa hetken omaa aikaa. Ihan ymmärrettävää, ette te missään synbioosissa ole. Väsynyt työviikon jäliltä ja ehkä itsekin sairastumassa.
Helppo mun on sanoa, mutta älä nyt pohdi tuollaista, paha olo tulee vaan.
Halauksia.
 
Tinkunen - elapa nyt viela ennen aikojaan ryhdy maalailemaan mitaan piruja seinille eika mihinkaan.

Olette taman illan erillanne. Ihan kuin mies itsekin sanoi - ei tarkoita mitaan. Ja jos viela hankin tunsi oman olonsa kaikkea muuta kuin seuralliseksi niin...

Keskity siella nyt itsesi parantamiseen, lamminta juotavaa ja sarkylaaketta ja toivottavasti sulla on siella jotain suunmakuista herkkuakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Yinksu
Niin, haluaa hetken omaa aikaa. Ihan ymmärrettävää, ette te missään synbioosissa ole. Väsynyt työviikon jäliltä ja ehkä itsekin sairastumassa.
Helppo mun on sanoa, mutta älä nyt pohdi tuollaista, paha olo tulee vaan.
Halauksia.
Niin kyllä mä tiedän ettei me seurustella.Ja haluu olla itekseen,on väsy ja ikävöi lapsia. Silti vähän yllätyin kun päiväl oli ok et olen siel ja sit muuttiki mieltään.Olis edes sanonu ettei haluu tätä tautia kun ehdotin et voin lähtee omaani sairastaa mutta kun ei kuulemma tarvii.Sit kuitenki halus.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä