Härregyy, onks niissä niin paljon sanoja Nää pelit on jonkun kieroutuneen ihmisen aivoista lähteneitäMie värkkään juuri tällä hetkellä sitä kaikkien aikojen suurinta, missä on sanoja 5821. Kasassa on jo 5459. Ei paljoa enää puutu .
Voi kurja, paranemisia.Vuoteen omana Työlekuri passitti kotiin,nyt se samparin ketjulunssa yrittää muhun. Enkä oo ees ketjuillu paljoo ja silti yrittää tarttua. Kohta varmaan hourailen täällä yksinäni pillerihumalassa.Pää särkee nokkaa pakottaa ja vilu ja väsy.
Mites vointi noin niikuin muuten?Suihku suoritettu, nyt hetken huilaan sit postilaatikolla käynti ja pesutuvalle varaus
Muuten ok, mut laiskottaa useinMites vointi noin niikuin muuten?
Hieno juttu laiskottelu on sallittua.Muuten ok, mut laiskottaa usein
Tuo nyt on tuommoinen megaversio . On niitä pienempiäkin . Arvaa olenko miettinyt kuinka kieroutunut täytyy olla, että alkaa tekemään tuommoista megalomaanista relaatiota . Vaan nyt kasassa jo sanoja 5481. Vain 340 puuttuu .Härregyy, onks niissä niin paljon sanoja Nää pelit on jonkun kieroutuneen ihmisen aivoista lähteneitä
Eläkeiässä viimestään pitää nostaa kytkintä ja lähteä pohjoisempaanAijai, mä niin haluan johonkin lumiseen paikkaan. Pk-seudulla ei ole enää kivaa talvisin.
Parantumisia,halaus.Vuoteen omana Työlekuri passitti kotiin,nyt se samparin ketjulunssa yrittää muhun. Enkä oo ees ketjuillu paljoo ja silti yrittää tarttua. Kohta varmaan hourailen täällä yksinäni pillerihumalassa.Pää särkee nokkaa pakottaa ja vilu ja väsy.
Minä taas tahtoisin lEläkeiässä viimestään pitää nostaa kytkintä ja lähteä pohjoisempaan
Mä heräsin joku parikyt minuuttia sitten.Huomenta
Heräsin kuudelta vapaapäivänä.
Väsyttää..
Mulla on töitä viikonloppuna.
Mä menin ajoissa sänkyyn. Mutta työpäivinä aina niin väsyttää eikä jaksaisi nousta. Pikkasen harmittaa kun on aikaa nukkua vähän pidempään.Mä heräsin joku parikyt minuuttia sitten.
Mä luin kirjaa johonkin neljään asti, sit selailin vähän aikaa äityleitä facebookissaMä menin ajoissa sänkyyn. Mutta työpäivinä aina niin väsyttää eikä jaksaisi nousta. Pikkasen harmittaa kun on aikaa nukkua vähän pidempään.
Mä en ole vähään aikaan käynyt äityleissä.Mä luin kirjaa johonkin neljään asti, sit selailin vähän aikaa äityleitä facebookissa
En mäkään nykyään enää niin usein. Lähinnä öisin jos en saa unta ja on tylsää.Mä en ole vähään aikaan käynyt äityleissä.
Mee jäähalliinAijai, mä niin haluan johonkin lumiseen paikkaan. Pk-seudulla ei ole enää kivaa talvisin.
Enkä mene. Mitä mä siellä?Mee jäähalliin
Sieltä löytyy jäätä, jäähilettä ja luntakin, jota syntyy jäätä kunnostettaessaEnkä mene. Mitä mä siellä?
Ei se oo sama asia kuin lumi ja jää ulukona. Kyllä se pitää maassa olla se lumi. Jäästä ei nii väliäSieltä löytyy jäätä, jäähilettä ja luntakin, jota syntyy jäätä kunnostettaessa