Kyllä ne ajaa uloskin sitä lunta sieltäEi se oo sama asia kuin lumi ja jää ulukona. Kyllä se pitää maassa olla se lumi. Jäästä ei nii väliä
Kyllä ne ajaa uloskin sitä lunta sieltäEi se oo sama asia kuin lumi ja jää ulukona. Kyllä se pitää maassa olla se lumi. Jäästä ei nii väliä
Jäällä en tee hevon kukkuaan. Se lumi ei ole sama mitä on ulkona.Sieltä löytyy jäätä, jäähilettä ja luntakin, jota syntyy jäätä kunnostettaessa
Voi siitäkin lumipalloja tehä heiteltäväksJäällä en tee hevon kukkuaan. Se lumi ei ole sama mitä on ulkona.
OkOrkku tulee pian
Kutsuitko ne kotiisi juomaan ne?Kuukkelit oli ostaneet mulle 2 skumppapulloa ja nyt ne on mielissään kun sanoin että eiköhän juoda nää porukalla pois
Eli juodaan kuukkelit pois pilaamasta muiden työilmapiiriä? Hyvä ajatus.Kuukkelit oli ostaneet mulle 2 skumppapulloa ja nyt ne on mielissään kun sanoin että eiköhän juoda nää porukalla pois
Niin, voin heittää siellä muita lumipalloilla.Voi siitäkin lumipalloja tehä heiteltäväks
TulenNiin, voin heittää siellä muita lumipalloilla.
Tuletko mukaan?
....kiva juttu sulle
Minä juon kuukkelit mukaviksi ja ne juo minut kauniiksiEli juodaan kuukkelit pois pilaamasta muiden työilmapiiriä? Hyvä ajatus.
En helvetissä! Hörppästään nuo kotiinlähtiessäKutsuitko ne kotiisi juomaan ne?
Ja meinaat et kaks pulloo skumppaa piisaa?Minä juon kuukkelit mukaviksi
Kyllä sillä minut kauniiksi saaJa meinaat et kaks pulloo skumppaa piisaa?
No mut mä en puhunukaan siitä, koska en usko et siihen tarttee skumppaa laisinkaanKyllä sillä minut kauniiksi saa
Mä luin että tyydyttämäs..Jaa, jos kävis vielä pihalla pyydystään etanoita ja menis sit nukkumaan.
Olotilaan?no niin, tänään syönyt niinkuin asiaan kuuluu...ja onhan tää taas opettelemista ja totuttelemista kun kroppa totuttelee tähän olotilaan.
Saako kolmella pullolla prinessaksi?Kyllä sillä minut kauniiksi saa