..no ihan varmasti pukkaa prinessaa....Saako kolmella pullolla prinessaksi?
17?Väittävät, että vain kolmella prosentilla ihmisistä on kyky nähdä kuvassa numeron, minä näen sen
Mä toivotan sulle oikein kauniita unia kera etanoidenJaa, jos kävis vielä pihalla pyydystään etanoita ja menis sit nukkumaan.
17Väittävät, että vain kolmella prosentilla ihmisistä on kyky nähdä kuvassa numeron, minä näen sen
Ihan selkee Jari KurriVäittävät, että vain kolmella prosentilla ihmisistä on kyky nähdä kuvassa numeron, minä näen sen
Mitä tapahtui?Näinköhän tulin dumpatuks...?!Tai tulen tulemaan dumpatuks...?! Mitähän viddua tapahtu. Ei kykene nyt tajuamaan mitään.Tässä on muutenki paska olo ja nyt sit viel vesihanat on ihan kaakossa. Aamulla viel puhuttii tästä illasta et mitä tehtäis ja nyt sit en tiedä mistään mitään.
??????Näinköhän tulin dumpatuks...?!Tai tulen tulemaan dumpatuks...?! Mitähän viddua tapahtu. Ei kykene nyt tajuamaan mitään.Tässä on muutenki paska olo ja nyt sit viel vesihanat on ihan kaakossa. Aamulla viel puhuttii tästä illasta et mitä tehtäis ja nyt sit en tiedä mistään mitään.
Kysy niin selviää. Turhaa ylianalysoida.Näinköhän tulin dumpatuks...?!Tai tulen tulemaan dumpatuks...?! Mitähän viddua tapahtu. Ei kykene nyt tajuamaan mitään.Tässä on muutenki paska olo ja nyt sit viel vesihanat on ihan kaakossa. Aamulla viel puhuttii tästä illasta et mitä tehtäis ja nyt sit en tiedä mistään mitään.
Toivottavasti hällä on vain halu olla yksin. Paranemisia *hali*Niin ja nyt mulla on sitten jo kuumettakin
Niin, haluaa hetken omaa aikaa. Ihan ymmärrettävää, ette te missään synbioosissa ole. Väsynyt työviikon jäliltä ja ehkä itsekin sairastumassa.En mä tiedä....tuli töistä ja kaikki oli ok.Sanoin et voin mennä omaan ettei tää tauti tartu vaikka kyllähän se on jo tarttunu jos on ollakseen.Ei kuulemma tarvii lähteä.Tuntia myöhemmi kysy et loukkantuisinko jos oltas hetki erillään.Ei kuulemma tarkota mitään mut haluaa olla hetken yksin kun kaikki on nyt tapahtunu niin nopeesti.Itte se mua on sinne pyytäny ja sanonu et saan olla vaikka monta kertaa sanoin et voin mennä omaanikin mut joka kerta oli et ei tarvi. Kyllä mä nyt ymmärrän et haluu olla itekseen välil ja tänää sil oli muutenki kurja fiilis kun lapsii ikävä ja väsyny. Mä en vaan ole itteäni sinne tyrkyttäny ja tosiaan monta kertaa sanoin et voin mennä omaanikin mutta ei kuulemma tarvii mut nyt oli ensin et ei tarvi tän mun oloni takii mut sit hetkee myöhemmi tuli tollanen vastaus. En ehkä nyt tullu dumpatuks mut kyllähän tässä niin tulee käymään.
Niin kyllä mä tiedän ettei me seurustella.Ja haluu olla itekseen,on väsy ja ikävöi lapsia. Silti vähän yllätyin kun päiväl oli ok et olen siel ja sit muuttiki mieltään.Olis edes sanonu ettei haluu tätä tautia kun ehdotin et voin lähtee omaani sairastaa mutta kun ei kuulemma tarvii.Sit kuitenki halus.Niin, haluaa hetken omaa aikaa. Ihan ymmärrettävää, ette te missään synbioosissa ole. Väsynyt työviikon jäliltä ja ehkä itsekin sairastumassa.
Helppo mun on sanoa, mutta älä nyt pohdi tuollaista, paha olo tulee vaan.
Halauksia.
siihen että syö tarpeeks.Olotilaan?
Ahaa. Pikkuhiljaa lisäät syömistä.siihen että syö tarpeeks.
17Väittävät, että vain kolmella prosentilla ihmisistä on kyky nähdä kuvassa numeron, minä näen sen