The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mutta se aamullinen lumisade muuttui vesisateeksi:cautious:...tais sääukolle tulla omantunnon tuskia kun niin kovin - näemmä- valittelitte yhteen ääneen sateitanne:cautious::D

Uimaräpyläthän tuolla ulkona ois tarttenu kun siellä humputteli :D
Ihan järkyttävä sää ollut tänään. Sataa kaatamalla edestä ja takaa ja sivulta ja kauhee tuuli. Oltiin tyytyväisiä, kun ei tarvinnut lähteä enää mihinkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Sitä kiherrystä ja kikatusta, kun avaa lahjoja :D. Pörrösukat tais olla mieluisat, piti niitä koko päivän jalassa.
Siis ihan hervotonta naurunräkätystä, semmosta mikä tarttuu ja missä nauraa mukana niin että vattaan sattuu:D...tai sitten tirpanan aivan liian korkeeta ceetä mikä kestää ja kestää ja kest*ufopääkkönen*..ja loppuu semmoseen vienoon huokaisuun "...ihana..."...:D

Ja tää yks vellos oli halkeemaisillaan pakahtumisesta jopa niin että mietin jo missä on paperipusseja :D...

Pukki oli aivan mahdoton:love:
 
Ihan järkyttävä sää ollut tänään. Sataa kaatamalla edestä ja takaa ja sivulta ja kauhee tuuli. Oltiin tyytyväisiä, kun ei tarvinnut lähteä enää mihinkään.
Aamupäivällä vielä oli kivakin tonttuilla Pukin apurina lumisateessa mutta iltapäivästä meni tosi kurjaksi keli.

Mutta hautuumailla kun kävi niin siellä ei edes huomannut vesisadetta eikä ympärillä pyörivää tuulta, kun siellä oli niin kaunista valtaisien kynttilämerien ja sen kaiken rakkauden keskellä :love:

Kummasti herkisti, ei kyyneleiltä välttynyt millään...vallankaan kun ipanat puhuivat siellä niin viisaita ja kauniisti:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Iltaa!

Mä sit sain reissusta jonkun kakkitaudin. Eilisillan palelin ja aamulla olin ihan tööt ja kun muut alkoivat syödä jouuateriaa, vietin vähemmän riemukasta tovia yläkerran vessassa pää pytyssä.

Mut nyt helpottaa jo! Kinkkuleipä tuntuu pysyvän kiltisti mssussa eivätkä piparit oo lainkaan hullumpia munaliköörin seurana.

Elikäs oikein hyvää ja herkullista joulua kaikille!
 
Iltaa!

Mä sit sain reissusta jonkun kakkitaudin. Eilisillan palelin ja aamulla olin ihan tööt ja kun muut alkoivat syödä jouuateriaa, vietin vähemmän riemukasta tovia yläkerran vessassa pää pytyssä.

Mut nyt helpottaa jo! Kinkkuleipä tuntuu pysyvän kiltisti mssussa eivätkä piparit oo lainkaan hullumpia munaliköörin seurana.

Elikäs oikein hyvää ja herkullista joulua kaikille!
Joulua sinullekin ja koko poppoollesi sekä toipumista :)...ehdit kyllä hyvin herkkujen ääreen kun onhan tässä näitä päiviä..
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä