mää oon tyhjänny pirtin jo kahestihyvä ketju taidankin potkasta haukun pihalle ilman ruokaa
mää oon tyhjänny pirtin jo kahestihyvä ketju taidankin potkasta haukun pihalle ilman ruokaa
mää oon tyhjänny pirtin jo kahesti
mää oon tyhjänny pirtin jo kahesti
Pääsivät penteleet vissiin livahtamaan takaisin pirttiin välillä
Jooh,tulevat vaan aina takaisin mokomatPääsivät penteleet vissiin livahtamaan takaisin pirttiin välillä
Suu söis, maha vetäis mutta pienet jalat ei kannaAi kauhia sentään kun tuntuu siltä, että tuohon vatsanseutuun olisi kiinnittynyt joku alien päivän aikana . Suu vetäs vielä vaikka mitä, mutta kroppa ei .
KahvitÖrpf, iltaa. Ei tiedä rapsuttaisko massua vai ahteria. Nukkumaan ei voi vielä mennä. Keittäiskö kaffet
Rapsuta molempiaÖrpf, iltaa. Ei tiedä rapsuttaisko massua vai ahteria. Nukkumaan ei voi vielä mennä. Keittäiskö kaffet
Konttaa/ryömiSuu söis, maha vetäis mutta pienet jalat ei kanna
Onhan sulla kahet käet - kukkuu- rapsuta toisella masua ja toisella ahteriaÖrpf, iltaa. Ei tiedä rapsuttaisko massua vai ahteria. Nukkumaan ei voi vielä mennä. Keittäiskö kaffet
Kiitos, det samma dit också.Leppoisaa joulua kaikille. Töllössä raskasta joulua.
Tack tack. Mies katsoo, itse olisin katsonut amerikkalaisen hömppäelokuvan päälle Wallanderia.Kiitos, det samma dit också.
Täälläkin telkka käy raskaana mutta katsojan mieli on kevyt ja rauhaisan onnellinen
Mie aloin kattomaan enkelit ja demonit dokumenttia. Kynttilöitä viritin 15 kpl:ta kuusen valojen seuraksi. Ipana ja kissa unten mailla .Leppoisaa joulua kaikille. Töllössä raskasta joulua.
mä haluaisin kanssa laittaa kynttilöitä mutku toi kissa sytyttäis ittesä tai koko talon palamaan...niin pakko olla ilmanMie aloin kattomaan enkelit ja demonit dokumenttia. Kynttilöitä viritin 15 kpl:ta kuusen valojen seuraksi. Ipana ja kissa unten mailla .
Täällä myös ipana nukkumassa. Päivä sujui rauhallisesti. Mitä nyt aikuisten syödessä ja syödessä kyllästyi ja luulin lähtevän leikkimään. Halusikin meikata, noin niin kuin yhtäkkiä Tuli takaisin pöytään naama punaisena. Siitä sitten pesulle ja sovittiin, että harjoittelemme joskus myöhemmin yhdessä.Mie aloin kattomaan enkelit ja demonit dokumenttia. Kynttilöitä viritin 15 kpl:ta kuusen valojen seuraksi. Ipana ja kissa unten mailla .
Kumma kyllä tuo meidän katti antaa kynttilöiden olla ihan rauhassa.mä haluaisin kanssa laittaa kynttilöitä mutku toi kissa sytyttäis ittesä tai koko talon palamaan...niin pakko olla ilman
Sitä kiherrystä ja kikatusta, kun avaa lahjoja . Pörrösukat tais olla mieluisat, piti niitä koko päivän jalassa...tiiättekö kun toi lasten riemu on vaan niin kaunista ja koskettavaa...se odotuksen kihelmöivä jännitys ja se rajaton yllättymisen aitous ja onnellisuus ja sydämen viisaus
Ja aina sitä yllättyy että miten korkeelta nuo osaakin kiekasta kun on se omg- hetki kun se riemu melkein rikkoo lasit
Oliko huulipunalla koko naaman sutinutTäällä myös ipana nukkumassa. Päivä sujui rauhallisesti. Mitä nyt aikuisten syödessä ja syödessä kyllästyi ja luulin lähtevän leikkimään. Halusikin meikata, noin niin kuin yhtäkkiä Tuli takaisin pöytään naama punaisena. Siitä sitten pesulle ja sovittiin, että harjoittelemme joskus myöhemmin yhdessä.