juu, kyllä mä muille hankin mutten sitte viittiny itelleni...siis...*ihan varovaisena nyt sipisee*...itehän ne pitää hankkia vaikka Pukkihan ne tuokin......
juu, kyllä mä muille hankin mutten sitte viittiny itelleni...siis...*ihan varovaisena nyt sipisee*...itehän ne pitää hankkia vaikka Pukkihan ne tuokin......
juu, kyllä mä muille hankin mutten sitte viittiny itelleni.
*ufopääkkönen*juu, kyllä mä muille hankin mutten sitte viittiny itelleni.
Toiseen ei tarvittu ja toisessa näyttää tikityksen perusteella olevan jo paikallansa .Muistithan patterit kanssa?
Oo kiltisti niin tiiä vaikka saisit vielä sinäkin paketteja joku joulu!!!!ei tullu edes sanomista lahjuksina.
hei mä sain kahet tosi nätit pikkarit, jos mä annan sulle toiset niin saat sinäkin lahjan? eikös se ristillinen tasajako oo asiaa? Saisit myös toisen mun joululahja kirjoista...saat valita huolitko alex haleyn Juuret vai victor hugon Kurjat?no olis mullekkin joku paketti kelvannu.
kirjat on luettu enkä käytä tyttöjen kalsareita.hei mä sain kahet tosi nätit pikkarit, jos mä annan sulle toiset niin saat sinäkin lahjan? eikös se ristillinen tasajako oo asiaa? Saisit myös toisen mun joululahja kirjoista...saat valita huolitko alex haleyn Juuret vai victor hugon Kurjat?
Äläpä heittäydy hankalaks, määki käytän tyttöjen kalsareita.kirjat on luettu enkä käytä tyttöjen kalsareita.
määkin olen ne lukenut montakin kertaa mutku halusin omakskirjat on luettu enkä käytä tyttöjen kalsareita.
Niin Päätön elä oo hankala, ota mieluummin porkkana *piipittää raffin suojista*Äläpä heittäydy hankalaks, määki käytän tyttöjen kalsareita.
Se on oikeeta meininkiämää sain ainaski 50 pakettii kun pöllin myös naapureiden lahjat
no sun on syytäkin käyttää.Äläpä heittäydy hankalaks, määki käytän tyttöjen kalsareita.
no en käytä silti.mä en käytä tyttöjen enkä poikien kalsareita..noi oli pik-ka-rit = alkkarit *tavaa päättömälle*
no mä aattellin vaan olla antelias ja jakaa sullekin että saisit lahjoja mut ei sitteno en käytä silti.
Pitäiskö olla aamulla?Huomenta huomenta!
Ei oo vielä riisipuuro tulilla
Meillä on aina ollu tapana joulupäivän aamuna syödä riisipuuro.Mummulta peritty tapa ja ite kasvanu siihen kans. Kyllä se tossa vielä syödään.Pitäiskö olla aamulla?
Ok. Mä olen tehnyt sen päivällä. Äiti myös.Meillä on aina ollu tapana joulupäivän aamuna syödä riisipuuro.Mummulta peritty tapa ja ite kasvanu siihen kans. Kyllä se tossa vielä syödään.