Huomenta,pikkasen väsyttää ?Huomenta
Joo..onneks vaan ''vähän''Huomenta,pikkasen väsyttää ?
Päikkärit jos kerkiiJoo..onneks vaan ''vähän''
Tänään vaan täytyy olla varovaisempi päikkäreiden kanssa, eilen nukuin 3x pväunet eikä oikein meinannut tulla uni kuuppaan viimeyönä ollenkaanPäikkärit jos kerkii
Jooh,max 30 min lepäilee. Kello soimaanTänään vaan täytyy olla varovaisempi päikkäreiden kanssa, eilen nukuin 3x pväunet eikä oikein meinannut tulla uni kuuppaan viimeyönä ollenkaan
Joo, kello soimaan et voi sit torkuttaa tai sammuttaa herätyksen ja nukkuu viis tuntia.Jooh,max 30 min lepäilee. Kello soimaan
Auts JaksujaHuomenta Miten tyhmä voi olla ihminen, joka luulee voivansa syödä väärin ja että kaikki menee hyvin? Kyllä tuli taas oppirahat maksettua. Tein kuolemaa viime yönä yhdestä neljään, valitettavasti henki jäi. Edelleen suoli kipee ja lennättää pelkkää verta. Ahtopaineet temputtaa, että hilpeetä joulua
Parin tunnin päästä tulee vieraita. Varoitin kyllä olevani huonossa kunnossa.
Kiitos. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.Auts Jaksuja
Minäpä oon ollu hereillä jo tunnin.Toinen menee nukkumaan ja toinen vasta heräsi, paheksuttavaa.
Minäpä olen nukkunut vain tunninMinäpä oon ollu hereillä jo tunnin.
Hui Pitäiskö sun mennä päivystykseen jos verta tullee?Huomenta Miten tyhmä voi olla ihminen, joka luulee voivansa syödä väärin ja että kaikki menee hyvin? Kyllä tuli taas oppirahat maksettua. Tein kuolemaa viime yönä yhdestä neljään, valitettavasti henki jäi. Edelleen suoli kipee ja lennättää pelkkää verta. Ahtopaineet temputtaa, että hilpeetä joulua
Parin tunnin päästä tulee vieraita. Varoitin kyllä olevani huonossa kunnossa.
Sellainen hetki, että pelkäsi kuolevansa ja sitten se, kun ei kuollutkaan. Kipua ja tuskaa vaikea kuvailla, jos ei itse kärsi samasta vaivasta.kas, toffee pannu ittesä huonoon kuntoon
Mitäs pukki toi majurille?OLEN HERÄNNYT
Noup, suolen pinta meni vain rikki. Kyllä se siitä toipuu ankaralla ruokavaliolla.Hui Pitäiskö sun mennä päivystykseen jos verta tullee?
onk sulla laktoosi tai keli tai jtn?Noup, suolen pinta meni vain rikki. Kyllä se siitä toipuu ankaralla ruokavaliolla.
Tyhmä olen
En usko, laitapa tännekinraffisella magee kuva veispuukis
Niin paljon kaikkea ettei jaksa luetella. Kaikkea olen syönyt ja juonut, mitä ei saisi. Iloista elämää pari päivää, nyt tuli laskun aika.onk sulla laktoosi tai keli tai jtn?