The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Naah, kiva olla oman elamansa actionjacksonhero :D

...ma hommasin sepelisakin ja toisenkin ja ehdin tassa kuorruttamaan tuon pihan pahimmista kohdista (y)
Pakkasella voit kastella hiekotettavan alueen ennen hiekan levitystä niin hiekka jäätyy kiinni, eikä potkiinnu heti pois kulkuväylältä.

Noin mä tuhosin sadat penikoiden tekemät liukuradat koulun pihalta ollessani kouluisäntänä
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mutta heiii, ma sain hommatuksi viimoset yllaripyllarit Pukin konttiin :)! Meinas kylla koetella hermostoliittoa pikkasesti, kun yhta toivelahjusta sainkin sitten ettiskella useammasta liikkeesta ja hyllyt notkui eioota*ufopaakkonen* - mutta sitten loytyikin se yksi, jee! Ja yhden vain tarvitsikin (y)

...eli mulla on tiedossa tanaan yontunneilla lahjakaarepaperipaskartelua :D

...ja huomenaamulla pirteeta paakkosta ipanoitten joulujuhlissa :D
 
Miusta jokainen saa syödä mitä haluaa ja olla sellainen ku on ihan rauhassa. Mä en tyrkytä omaa enkä myöskään ivaa tai hauku muiden valintoja,enkä myöskään halua että minun valintoja ivataan. Joten kukkikoon jokainen kukka. Sitä tarkoitin tuolla.
i like this one (y)

vaikka se täytyy kyllä epekin puolustuksena sanoa, että onhan sillä velikullalla tyylinsä kirjottaa mut emmä usko että epek pahaa tarkottaa :) ainakaan kun se meille tytseille kommentoi:sneaky:
 
Miusta jokainen saa syödä mitä haluaa ja olla sellainen ku on ihan rauhassa. Mä en tyrkytä omaa enkä myöskään ivaa tai hauku muiden valintoja,enkä myöskään halua että minun valintoja ivataan. Joten kukkikoon jokainen kukka. Sitä tarkoitin tuolla.
Juuri näin ja sillä hetkellä kun vegaanin lopettavat ruokavalionsa tyrkyttämisen niin mieki kans. Ja samalla hetkellä tulee maailmanrauha ja ydinaseet ammutaan aurinkoon + nälänhätä lakkaa kaikkialla maapallon päällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Juuri näin ja sillä hetkellä kun vegaanin lopettavat ruokavalionsa tyrkyttämisen niin mieki kans. Ja samalla hetkellä tulee maailmanrauha ja ydinaseet ammutaan aurinkoon + nälänhätä lakkaa kaikkialla maapallon päällä.
mut ei kirahvi ole mun mielestä kenellekään ruokavaliotaan koskaan tyrkyttänyt..en ainakaan ole huomannut :) enemmän myö lihansyöjät pidetään älämölöä näistä asioista monesti :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja Kais
Juuri näin ja sillä hetkellä kun vegaanin lopettavat ruokavalionsa tyrkyttämisen niin mieki kans. Ja samalla hetkellä tulee maailmanrauha ja ydinaseet ammutaan aurinkoon + nälänhätä lakkaa kaikkialla maapallon päällä.
No mutta ei kaikki vegaanit oo samanlaisia ja samaa oon muuten tyrkyttämistä ja ivaamista kuullu sekasyöjiltäkin :D Tasan menee :D Mutta kukin tyylillään ja jokainen sais rauhassa omaa ruokavaliota toteuttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Lidlin mainos..
Puuro istuu jouluun kuin tonttulakki kyrvän päähän. Kun haluat virittäytyä makunystyräsi myöten joulutunnelmaan, suosittelemme vahvasti tätä Vanelja-blogia pitävän Virpi Mikkosen piparkakkupuuroreseptiä. Herkku valmistuu helposti Deluxe- ja Free from gluten -sarjojemme tuotteista!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä