The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kävin vuosaares tarkoituksenani metsästää savuaromia, mut oli loppu enkä tiiä jaksanko lähtee enää keskustaan asti ettimään. Tartten ja haluan sitä, mut kauas on pitkä matka ja vihaan ostoksilla käymistä.

Mut löyty poikaselle pari uutta paitaa, hän sai ihan ite valita.
Savuaromi on kuulema lopussa monesta paikasta :D
 
Kävin vuosaares tarkoituksenani metsästää savuaromia, mut oli loppu enkä tiiä jaksanko lähtee enää keskustaan asti ettimään. Tartten ja haluan sitä, mut kauas on pitkä matka ja vihaan ostoksilla käymistä.

Mut löyty poikaselle pari uutta paitaa, hän sai ihan ite valita.
Ekkö ees kallaa syö kun savuaromia etit siihen melko kauhiaan "kylmäsavuporkkanaan"
En nyt sulle avaudu mutta ylipäätänsä miksi veget haluaa sapuskansa maistuvan ja näyttävän esim lihalta? Eikö se pupun ruoka olekkaan sittenkään niin hyvää? Kun pitää nakkeja ja kinkkuja kuitenkin haluta?

Juu sori :)
 
Ekkö ees kallaa syö kun savuaromia etit siihen melko kauhiaan "kylmäsavuporkkanaan"
En nyt sulle avaudu mutta ylipäätänsä miksi veget haluaa sapuskansa maistuvan ja näyttävän esim lihalta? Eikö se pupun ruoka olekkaan sittenkään niin hyvää? Kun pitää nakkeja ja kinkkuja kuitenkin haluta?

Juu sori :)
Et avaudu, mut avauduit kuitenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Älkää muuten ostako muita savuaromeita kuin poppamiehen, vain siinä on pelkkää savuaromia. Jenkkiläisissä versioissa on miljardi lisäaineita. Poppamiehen savuaromissa on yksi ainesosa: savu. Niin ja vettä kans.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Huijui olipa siellä liukasta joka paikasta, kiva luistelusää noilla mun saappailla :eek:
ja ihmisiä oli kuin muurahaisia, eikä kassoja tietenkään tarpeeksi :p
tulipahan käytyä taas, perjantaina vielä kalat(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ehkä on helpompi siirtyä sekasyöjästä vegaaniksi kun on tuttuja makuja ja ruuan ulkonäkö muistaa liharuokia. Niin en oo vegaani :D
Vegaanit taitaa aika usein valita kasvisruokavalion siksi ettei halua syödä ja käyttää eläinperäisiä tuotteita eikä edistää eläinten kärsimyksiä ja ilmastonmuutosta. Jotain tuollaista
 
Huijui olipa siellä liukasta joka paikasta, kiva luistelusää noilla mun saappailla :eek:
ja ihmisiä oli kuin muurahaisia, eikä kassoja tietenkään tarpeeksi :p
tulipahan käytyä taas, perjantaina vielä kalat(y)
Hjuvin muuten jalka nousi ja korkeelle, kun kipsutteli parkkipaikoilla eteenpain :D..ihan veskusluistinjaarataa :D:eek:..

...omasta pihasta en sanokaan mitn:ROFLMAO:

Ja arvaas mita? Olin oikein sen ostoslappuslippusen kanssa liikenteessa :rolleyes: ja.....saan menna kaupoilla pyorimaan viela toistekin :D(y)
 
Pukkas sitten tilannettakin joka suunnasta. Piti reinon kans lahtea ja raapasta liikenteeseen tuon yhden kiukkusen kanssa...ja syysta olikin kiukkunen ja vielakin tossa karvistelee... Potevaksi heittaytyi mun isopienirakas - korvatulehdus toisella mutta laakkeet saadaan vasta huomenna eli puudutteilla nyt mennaan ja parjataan...seka todella kirjavankukertavilla verbaalikukkasilla :D...

Ihan muuten pahaa tekee tallein myotatuntopotevanakin, rupee meinaa omaakin korvaa juilimaan :barefoot:....mutta ma nyt oonkin semmonen tapaus, etta jos rupee sairaskertomustaan kertoilemaan, niin karvistelen sujuvasti siina samalla :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hjuvin muuten jalka nousi ja korkeelle, kun kipsutteli parkkipaikoilla eteenpain :D..ihan veskusluistinjaarataa :D:eek:..

...omasta pihasta en sanokaan mitn:ROFLMAO:

Ja arvaas mita? Olin oikein sen ostoslappuslippusen kanssa liikenteessa :rolleyes: ja.....saan menna kaupoilla pyorimaan viela toistekin :D(y)
joo oma piha se vasta liukas olikin :eek: Ihan hirvee persliukukeli tuolla, mutku enpäs kaatunutkaan lällätilää :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä