Mottaa sitä pöytää ja heitä mokoma anarkisti ulos ikkunasta!Vasemman jalan varvas, iskeytyi äsken pöydän jalkaan
Mottaa sitä pöytää ja heitä mokoma anarkisti ulos ikkunasta!Vasemman jalan varvas, iskeytyi äsken pöydän jalkaan
Ei oo mukava, ku ei saa pipoa kunnolla päähän...etta nyt on mukavan hopoa kun bansku torrottaa korvassa
No harvapa muuten on tainnutkaan saada chiquitan korvaansa etta siina mielessa on kylla varmaan melkoisen voittajafiiliksetNiih mikäs hänellä on ollessa kun saa chiquitan korvaansa
Sita pitaakin kuulema, jos haluaa olla muotioikkuna, pittaa kivasti kenottaen siella jossain niukinaukin takaraivolla keikkuen...mutta sa voit muuten tasapainoittaa sita kulkemistas, koska nyt sun paakkoses on vinokenossa, tyontamalla sen toisenkin banskun korvaasEi oo mukava, ku ei saa pipoa kunnolla päähän.
Sahaa moinen paheksuttava poydan jalka puis!!Vasemman jalan varvas, iskeytyi äsken pöydän jalkaan
Kylykiluunki veivät keleelo olis kyllä ristuksen helppoo jos naisia ei olis alkujaan keksittykään
No eihän olis, mistä te kaksilahkeisetkaan saisitte hupinne jos meitä ei olis?elo olis kyllä ristuksen helppoo jos naisia ei olis alkujaan keksittykään
kieltämättä eräs tietty hupi jäis pikkasen vähemmälle mutta mää tarkotin vaan että elo olis yksinkertastaNo eihän olis, mistä te kaksilahkeisetkaan saisitte hupinne jos meitä ei olis?
Hmm minnekäs se audoton hävis just kun Ruutis tuli paikalle?
Apinoillekin voi nauraaNo eihän olis, mistä te kaksilahkeisetkaan saisitte hupinne jos meitä ei olis?
Eppailempaelo olis kyllä ristuksen helppoo jos naisia ei olis alkujaan keksittykään
mutta apinoiden kanssa ei kannata koittaa lisääntyä, ei edes harjoitella lisääntymistäApinoillekin voi nauraa
Niimpä,totta turiset kattinenNiiMpa
Tylsyyteen kait nuo miehet kuolis...ja rikkihinkkautuneeseen...jaa...
Ei mulla oo mitään tekemistä Ruutiksen kans.No eihän olis, mistä te kaksilahkeisetkaan saisitte hupinne jos meitä ei olis?
ai salkkareiden katsominen ja kauniiden&rohkeiden seuraaminen kun Brooke olisikin Brake?kieltämättä eräs tietty hupi jäis pikkasen vähemmälle mutta mää tarkotin vaan että elo olis yksinkertasta
pyh, ettekä keksis...te tappelisitte autoista, meetwurstien pituuksista, moottoripyöristä ym ym ym niin paljon että kuolisitte sukupuuttoon muutamassa vuodessaEi mulla oo mitään tekemistä Ruutiksen kans.
Ja kyllä me miehet keksittäisiin joku muu naurun aihe, ellei naisia olis.
mie tykkään kokeilla kasvisruokia & vegaanituotteita välillä vaikka olenkin sekasyöjä. Hyviä löytöjä tekee joskusAinakin mulla ruoan tekstuuri ja koostumus on iso osa ruokailunautintoa, enkä näe miten esim. joku tofunakki olis millään tavalla rinnastettavissa lihaan. Mulle nakki on muoto ja koostumus eikä sillä oo kinkun fanittamisen kanssa mitään tekemistä. Musta on siistiä, että kasvisruoka on nykyään niin paljon enemmän kuin pelkkää tofua ja soijarouhetta, ja takuulla otan kaiken ilon irti siitä, et vegeruokaa on tyyliin kaikissa mahdollisissa ja mahdottomissa eri muodoissa.
...njoo, ehken niita naurunaiheita teilla kylla riittaiskin mutta myonna puis, kylla esim silimanruoka olis aikapaljosti vahissa saati sitten etta sen pehmeen ihon kaipuu kylla kavis lopulta sietamattomaksi kestaaEi mulla oo mitään tekemistä Ruutiksen kans.
Ja kyllä me miehet keksittäisiin joku muu naurun aihe, ellei naisia olis.