The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei oo mukava, ku ei saa pipoa kunnolla päähän.
Sita pitaakin kuulema, jos haluaa olla muotioikkuna, pittaa kivasti kenottaen siella jossain niukinaukin takaraivolla keikkuen...mutta sa voit muuten tasapainoittaa sita kulkemistas, koska nyt sun paakkoses on vinokenossa, tyontamalla sen toisenkin banskun korvaas (y)

Oot sitten esteettisestikin jo hyvemmassa kuosissa :)
 
Ainakin mulla ruoan tekstuuri ja koostumus on iso osa ruokailunautintoa, enkä näe miten esim. joku tofunakki olis millään tavalla rinnastettavissa lihaan. Mulle nakki on muoto ja koostumus eikä sillä oo kinkun fanittamisen kanssa mitään tekemistä. Musta on siistiä, että kasvisruoka on nykyään niin paljon enemmän kuin pelkkää tofua ja soijarouhetta, ja takuulla otan kaiken ilon irti siitä, et vegeruokaa on tyyliin kaikissa mahdollisissa ja mahdottomissa eri muodoissa.
 

...se on laitettava rockit kohdilleen ja lahdettava kaunistamaan keittiota :love:

...punaposkiset ipanat tulivat just pulkkamaesta, joten ma saan olla kohtuu nopee tai muuten nuo hyeenarakkaat laittavat mut paaruuaksi :D

Taustahorhoilen siis :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ainakin mulla ruoan tekstuuri ja koostumus on iso osa ruokailunautintoa, enkä näe miten esim. joku tofunakki olis millään tavalla rinnastettavissa lihaan. Mulle nakki on muoto ja koostumus eikä sillä oo kinkun fanittamisen kanssa mitään tekemistä. Musta on siistiä, että kasvisruoka on nykyään niin paljon enemmän kuin pelkkää tofua ja soijarouhetta, ja takuulla otan kaiken ilon irti siitä, et vegeruokaa on tyyliin kaikissa mahdollisissa ja mahdottomissa eri muodoissa.
(y) mie tykkään kokeilla kasvisruokia & vegaanituotteita välillä vaikka olenkin sekasyöjä. Hyviä löytöjä tekee joskus :p
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä