The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
- Mitä sä haluat aamupalaks?
- Mä voisin ottaa leipää. Haluan siihen päälle siten sinappia.

:ensimmäisen leivän jälkeen:

- Mä en halua syödä tota toista leipäää, kun mä just pesin kädet enkä halua sotkea käsiä sinapilla.
- Eiku sä syöt sen aamupalan nyt loppuun ku ite halusitkin sitä leipää, sä voit pestä kädet uudestaan sit syönnin jälkeen.
- Sä oot äiti ihan tyhmä. Mä en sit kutsu sua mun kuusvuotissynttäreille ollenkaan, jos mä joudun sotkemaan käteni tolla leivällä.

Nyt on kovat piipussa.
 
Huomentapäivää :)
Kääk,taasko työ ootte sekoittanut palstan tuhmuuksilla? :eek::barefoot::geek::rolleyes:

Mie kävin jo citrarilla (y)
 
Aamukahvia ryystän ma!:coffee:
-Ompa mukavaa ku onki kivaa.:love:
Kohta teen huvikseni vielä muutaman paperitähden.:X3:

Nuoriso tuossa valmistautuu kouluun lähtöön.
Eipä siellä oo muutaku juhlahumua loppu aika. Huomenna alkaa sitten loma!!!!:love::love::love:

Ihanaa kun ei tarvitse kimpoilla minnekään - saadaan vaan olla yhdessä nautiskellen näistä vimosista päivistä ennen aattoa.:barefoot::love:


Johan tässä on vesikielellä kun edes ajattelee joulun herkkuja.:p
 
[/QUOTE]
Mä en koskaan puhu paskaa.

No joskus liioittelen.

Mut en koskaan paskaa.
Paskaksi voidaan mun mielestä laskea se, että poimit yksittäisen sanan tai lauseen jostakin kokonaisuudesta (siis kokonaisesta tekstistä) ja alat vänkäämään siitä, jopa pitkin tarinoin - esittäen, että se olisi joku argumentti. Ymmäräthän, että tuollainen "argumentointi" on vähintäänkin perseestä? Asianyhteyskin katoaa hyvin usein jos toimii noin.

Jos haluat kertoa satuja niin tee ne oman otsikon alla/omassa kommentissasi.

Tiedät varmasti että tykkään sun tarinoista!
Olet mun mielestä todella fiksu mies, ihailen sua - oikeasti!:love:
Toivon silti - ihan ystävällisesti, että et tee edellä mainittua tuolla isolla puolella mun kommenteille. Jos kommentoit, niin toivon, että ottaisit huomioon argumentissasi sen mun kommentissa, samassa kappaleessa olevan seuraavan lauseen, joka usein täydentää edellistä. (esim.)

Ja sit toi ku kirjotat vähän niin kuin isä pikku tytölle...joo, on se ihan söpöä, mutta en mä nyt enää mikään lapsi ole.:LOL: - tosin, täällä Ketjussa tuokaan ei mua haittaa...
...kunhan et vaan tuolla isolla puolen - se on jotenkin niin noloa ku oon kuitenkin jo ihan aikuinen, ja mulla on aikuisen ymmärrys.

vaikkakin; oonhan mää tälläne lapsellinen keppostelija - ja ihan varmaan ikuisesti.:giggle:
 
Paivakahviaika :coffee:...juu/u, se taas siita nevoevo ikinakoskaanmilloinkaan kahvia enaa, vaan tassapa sita ryystan:D...tuli taas pakonpakonpakko- tilanne kun meinaa muuten tama horho nukahtaa ihan pystyyn:barefoot:...ja touhuta ja toopeilla pitas viela vaikka ja kuin.

Mutta piru vie, etta on liukasta! Hokkarit jalkaan heti ulko- ovelta tai oikeemmin heti pjersiilteen :D...liiku varovasti ettei tule nyt jouluksi tyrkylle ne pitamattomat sairaslomat :)

Ihunaa paivaa sulle :)! Ja hei, se onkin kuulema keskiviikko :D - ma olin sujuvasti tiistaissa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Kais

Tirpana laittoikin heti joulutarinoissaan leffailuksi :), Frozen pyorii ja kohta varmaan tulee vuorosanat stereona :D...tytto kun muistaa tuosta leffasta vuorosanat hyvinkin ulkoa!

..ihana kattoa, kun yks tillittaa silmat loistaen ja hymy kasvoilla :love:..on toikin vaan yksi suloinen rakkauspakkaus :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Juu, käytin äitiä tänään kaupassam, mut se ei osaa ottaa rennosti vaan viuhtoo hulluna edestakas kauppaa, mut mää vaan istuskelin penkillä varmaan tunnin ja paheksuin kaikkia kiiretohisijoita
Oi kiesus sentaan! Sullahan oli sitten ihan kamalan rankka paiva, ressukka...tuosta paheksunnan maarasta kylla pihisee ylikierroksilla, joten todella hyva etta menet tasoittamaan tilannetta huomenna (y)
 
  • Tykkää
Reactions: D. Trump
Kävin vuosaares tarkoituksenani metsästää savuaromia, mut oli loppu enkä tiiä jaksanko lähtee enää keskustaan asti ettimään. Tartten ja haluan sitä, mut kauas on pitkä matka ja vihaan ostoksilla käymistä.

Mut löyty poikaselle pari uutta paitaa, hän sai ihan ite valita.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä