Ihan oikeasti, kokeiles miettiä joku toinen lähestymistapa.Opetan ja rakennan uudestaan.
Paskaa ei pijä palkita.
Rakennan heidän kanssa uudestaan.
Älä ole Lammio joka vaatii kunnioitusta.
Älä ole.
Ihan oikeasti, kokeiles miettiä joku toinen lähestymistapa.Opetan ja rakennan uudestaan.
Paskaa ei pijä palkita.
Rakennan heidän kanssa uudestaan.
en tohi tai tulee lahkeeseenAattele jos olis mun huulien välissä.
alapeukku siks ihan kun oothan sää naisgai
Vittuako sieki siitä tiijät, kouluttanu tuhansia miehiäIhan oikeasti, kokeiles miettiä joku toinen lähestymistapa.
Älä ole Lammio joka vaatii kunnioitusta.
Älä ole.
alapeukku siks ihan kun oothan sää naisgai
Aattele nyt. En ollut tosissani.Aattele nyt mitä puhut ukkomiehelle,taitaa olla tapana varattujen kanssa.
Asiankannattaja tietää ihan kaikesta ihan kaiken.Vittuako sieki siitä tiijät, kouluttanu tuhansia miehiä
Kymmeniä tuhansia.
kostopeukku ei oo reilua
Mä en koskaan puhu paskaa.Älä puhu paskaa
Moniko heistä seuraa sinua?Vittuako sieki siitä tiijät, kouluttanu tuhansia miehiä
Kymmeniä tuhansia.
TuhannetMoniko heistä seuraa sinua?
Vai monenko lumikiepin olet potkinut kasaan?
Tuommoisen neitokaisen paheksumisessa on jotain niin paheksuttavasti paheksuttavaa, että edes paheksuttava Majuri ei voisi paheksuttavammin paheksua....voi morjens taas...ma oon sitten vissiin ihan kamalankauhee ihminen taas tai sitten oon sossinyt jumalattomasti kun...mun poskia kuumottaa ja korventaa niin kovin ...
..tai sitten muhun on nousemassa lampo/kuume.
Paheksun, oli kummin vaan.
tätä tuli kuunneltua nuorramiessä heti paljo
....mutta rastin sie joudut nyt kuitenkin sinne seinalles raapustamaanTuommoisen neitokaisen paheksumisessa on jotain niin paheksuttavasti paheksuttavaa, että edes paheksuttava Majuri ei voisi paheksuttavammin paheksua.
Paheksun paheksuntani paheksunnan puutetta paheksuttavasti.
Niih.
On aivan ihana biisi ! Ja ma oon ihan sulaa laavaa ton kitarasoundin kanssa ....tätä tuli kuunneltua nuorramiessä heti paljo
Kysy niiltä jotka ei pelkää?Tuhannet
nopleri oli aika virtuoosiOn aivan ihana biisi ! Ja ma oon ihan sulaa laavaa ton kitarasoundin kanssa ....
Epäilemättä, mutta eiköhän tuohon mahdu.....mutta rastin sie joudut nyt kuitenkin sinne seinalles raapustamaan
Simputtaja olet.Vittuako sieki siitä tiijät, kouluttanu tuhansia miehiä
Kymmeniä tuhansia.