The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oikeesti lumikammissa pystyy nukkumaan meleko hyvin ainaki kahenkymmen asteen pakkasissa. Semmoiset oli lämpötilat kun nukuin siinä ite tehyssä lumikammissa.
Oon nukkunu ihan tavallisessa teltassa talvella, en muista paljonko oli pakkasta, yli kymmenen varmasti kuitenkin.
Mikä lie mielenhäiriö kaverin kanssa ku oltiin mökillä.:confused:
Oli meillä pakkasen kestävät makuusäkit sentään.:coffee:

Et ei huimaa yhtään pakkasessa nukkuminen.:D
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Jouvut sitte kans tiskaamaan
Juu, ei haittaa. Oon ennen tiskaamista syöny chef epekin pöperöitä mahan täyteen.:p Josta tulikin mieleen, että lisätään sellanen joku ruoanlaittokurssikin.:sneaky:

tässä on nyt kurssitarjottimessa näytön paikka, sillä nyt meni epekillä kuppi nurin ku ei hän päästä mua keittiöön muutaku tiskaamaan *kihertelee*
 
Hitsi ku alkoi väsyttämään :sleep:
Niin ja joku vehveli oli ehtiny ostaa kaikki romantico viinit tokmannilta (4.7%) o_O:cautious:
 
Nyt on pakko aloittaa ennen vanhinta ja omg väkeä, ei tässä koko yötä valvota!:coffee:

Kuusta pystyttämään siis!:love:
 
Kerran kun ooteltiin pääosien saapumista niin laitoin pötkölleen tulien ääreen ja no en herännyt kun pääosat meni asemiin ja kaik unohti mut ja tulet sammui. Sit joku varusmies meni herättelemään työkaveriani niin kysyi että mitä vittua, epekki sielä pitäis nyt olla. Varusmies tihrusti itkua että en uskalla mennä herättämään sitä kun se on varmaan kuollut.
Työkaveri sitten tuli siihen (olin hautautunut jo kahenkymmenen sentin lumen alle) ja potki vähän kylykeen ja herätteli. No heräsin tietennii.
Hui kamala!!!!:confused:
 
Kerran kun ooteltiin pääosien saapumista niin laitoin pötkölleen tulien ääreen ja no en herännyt kun pääosat meni asemiin ja kaik unohti mut ja tulet sammui. Sit joku varusmies meni herättelemään työkaveriani niin kysyi että mitä vittua, epekki sielä pitäis nyt olla. Varusmies tihrusti itkua että en uskalla mennä herättämään sitä kun se on varmaan kuollut.
Työkaveri sitten tuli siihen (olin hautautunut jo kahenkymmenen sentin lumen alle) ja potki vähän kylykeen ja herätteli. No heräsin tietennii.
...että se siitä hankeen humauttamisesta:notworthy:...ois nyt pitäny tajuta ettei hyödytä mitn kun pohjoisen miehestä on kyse...

..ja jonka toinen nimi on Lumimies:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä