The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kersa oli kuullu jossain lastenohjelmassa puhuttavan hauskantaista. Se on nyt kolmatta tuntia hokenu hauskantaita, ja ite kihisen kyrpä ottassa silleen, et 'ootas vaan ku päästään mummilaan niin äitillä alkaa sit kaljantai'.
Tuuppa siivoo nää kahvit tästä pöyyvältä...niiku pliis, ennenkö valuvat tästä lattialle
  • :ROFLMAO:
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Sinulla on vielä parantamisen varaa, jos toivot taitavasi Pohjois-Suomen murresanat! Osa termeistä sinulla on hallussa, mutta moni epäilisi, jos väittäisit olevasi kotoisin Pohjois-Suomesta.Oikeita vastauksia: 9/15

Oi ja voi.

Kyllä mun nyt täytyy hommaa itelleni ope!!!:oops:
Eihän tällä arvosanalla oo ees kehumista!:oops:

Vaan en ois näitäkään osannu jollen olis ollu Ruutiksen ja epekin esiopissa.
Pitäis ottaa vaan nyt muutamia syventäviä?
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Sinulla on vielä parantamisen varaa, jos toivot taitavasi Pohjois-Suomen murresanat! Osa termeistä sinulla on hallussa, mutta moni epäilisi, jos väittäisit olevasi kotoisin Pohjois-Suomesta.Oikeita vastauksia: 9/15

Oi ja voi.

Kyllä mun nyt täytyy hommaa itelleni ope!!!:oops:
Eihän tällä arvosanalla oo ees kehumista!:oops:

Vaan en ois näitäkään osannu jollen olis ollu Ruutiksen ja epekin esiopissa.
Pitäis ottaa vaan nyt muutamia syventäviä?
welcome to club, me ollaan täällä jo kaisin kanssa ja jäsenet saa ilmaiset coctailit...muut joutuvat maksamaan niistä (y)
 
Sinulla on vielä parantamisen varaa, jos toivot taitavasi Pohjois-Suomen murresanat! Osa termeistä sinulla on hallussa, mutta moni epäilisi, jos väittäisit olevasi kotoisin Pohjois-Suomesta.Oikeita vastauksia: 9/15

Oi ja voi.

Kyllä mun nyt täytyy hommaa itelleni ope!!!:oops:
Eihän tällä arvosanalla oo ees kehumista!:oops:

Vaan en ois näitäkään osannu jollen olis ollu Ruutiksen ja epekin esiopissa.
Pitäiskö mun vaan nyt opetella syväkurkuks?
etkö muka osaa jo?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä