The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie kävin ostamas miehen siskontytölle lahjakortin ja kävin kirjastossa,muuten kiva ilma kävellä,mutta :)aika liukasta on
 
Kersa oli kuullu jossain lastenohjelmassa puhuttavan hauskantaista. Se on nyt kolmatta tuntia hokenu hauskantaita, ja ite kihisen kyrpä ottassa silleen, et 'ootas vaan ku päästään mummilaan niin äitillä alkaa sit kaljantai'.
 
..ja moikat:)

On muuten tunnelmat kohdillaan, ipanat jotenkin lentoon lähdössä :D..kimpoilevat joka suuntaa ja hässäävät...kamalaa on se, että*sipisee*..toi tommonen vöyhöttäminen taitaa tarttua*ufopääkkönen* tämmöseen tasasen rauhalliseen :barefoot::rolleyes:...

...eli huomenna on hepuloinnit niin kohdillaan kun menen hakemaan joulutunnelmaa isosti ihmisten ilmoilta(y):D!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Iltaa kettinkiin.

Joulun kuviot sitten selvis. Aamulla autoon ja keula kohti pohjammaata..
Matkareitti on semmoinen, että koukataan vanhemman pojan kautta ja tiputetaan hänelle hähen lahjansa + kahden nuoremman lahjat, niin hän toimittaa ne kun menee äidillään käymään jouluna.
Paluumatka sit koukataan esikoislikan kautta, niin hän saa sit pakettinsa pari päivää myöhässä.

Lahjat sinänsä mulla on ollu valmiina jo kauan, mut kun toimitustapa ja sisältö on ollu epävarmoja, niin nyt onkin sitten viime hetken kiire. Fiksuinta olis ollu laittaa kaikki valmiiksi alkukuusta ja pistää postiin... mutku. Nii mutku. Kun en itte tienny missä joulun vietän ja missä kukin lapsistani sen viettää niin edessä on mutku. Tai. Ehkä. Jos.

Lahjanahan mulla on joka lapselle reppu/laukku jonne sisään "jotain". Niinku sukkaa/sormikasta/lakkia. Ja kun minusta on kyse, niin kirja. Tai kaks.
Lokki Joonatan ja Konsta Pylkkänen etsii kortteeria oli jo paikallaan. Mut Pikku Prinssi ja Stephen Kingin "Kirjoittamisesta" onkin paikassa "en muista".
Miks mä kirjapinoissani päällimmäisenä törmään "miehenmetsästyskirjaan", "Nalle Puhin koottuihin teoksiin ja runoihin" ja oikeastaan kaikkeen mikä semmoisenaan olis kelpoinen lahja, mut mulla ei ole ketään kelle antaa.

Mut kaks kirjaa jotka tiedän tahtovani antaa omalle jälkikasvulleni on ystävämme Murphyn lakien mukaan eksynyt siihen pinoon josta viimeksi hoksin etsiä.

Onpahan tälle illalle tekemistä. Muutakin kuin oman matkalaukun pakkaaminen.

Onneksi telkkarista ei tänään tule muuta kuin zombieleffoja, niin ei sitä tulis avattua kumminkaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä