oon ihan saletissa että noin kiva typy ko ellunen löytää ja ansahtee onnen
tällä hetkellä sellanen onni tuntuu kaukaselta haaveeltaTulee kyllä,uskon niin
Ihan varmasti kultu!aloin tossa miettimään, että tuleekohan mulle enää ikinä sellasia jouluja että vois olla aidosti onnellinen? ei tarttis olla murheellinen vaan vois olla perhoset masussa ja kihistä pukin sylissä onnellisena ja ja posket punasina vaan hymyillä?
Mä en enää edes haaveile.tällä hetkellä sellanen onni tuntuu kaukaselta haaveelta
Nyt te saitte mun silmät falskaamaanoon ihan saletissa että noin kiva typy ko ellunen löytää ja ansahtee onnen
Mä olen yrittänyt olla haaveilematta mutku olen toivoton romantikko ja hupsu niin en mä osaa lakata haaveilemasta!Mä en enää edes haaveile.
Ma'am.Iltaa
Saattaapi se onni iskee just sillon ku vähiten ootattällä hetkellä sellanen onni tuntuu kaukaselta haaveelta
Ei vanhan kannatakaan.Mä en enää edes haaveile.
Miust tulee yksinäinen vanha ja kärttyisä akka joka ei ole saanut munaa.
Mä en jaksa enää.Mä olen yrittänyt olla haaveilematta mutku olen toivoton romantikko ja hupsu niin en mä osaa lakata haaveilemasta!
Sielläkin kaffetta menossa Yritän aikaistaa iktakaffen juomista ja mennä ajoissa nukkumaan. Kello 22 pitäis jo olla unten maillaMa'am.
Kiesus, nainen!!*ufopaakkonen**halaaruttaan isosti*Mä en enää edes haaveile.
Laitettiin lahjat kuusen alle.Ma'am.
Täällä koristellaan iltasella kuusi!!!*heittelee voltteja viidellä kierteellä kerien*
Älä lopettakkaan haaveilemastaMä olen yrittänyt olla haaveilematta mutku olen toivoton romantikko ja hupsu niin en mä osaa lakata haaveilemasta!
TämäKiesus, nainen!!*ufopaakkonen**halaaruttaan isosti*
Kun aina - aina!! - pitaa olla sijaa haaveilulle ja unelmille! Pitaa olla jotain mita tavoitella ja ajatella, semmoista mista tulee sita kipinaa ja sydamen paloa jajajaja ...!
Siihen positiiviseen elaman yllatyksellisyyteen ja hatkahdyksellisyyteen pitaa uskoa...siitakin huolimatta jos vaikka vastatuuli puristelisikin juuri nyt rinnuksista...ja varsinkin silloin !
HalausMä en jaksa enää.
Itseasiassa sain vain puoli kuppia ku kirahvi stana kerto juttui ja ne kahvit levis sumuna pitkin pöytää.Sielläkin kaffetta menossa Yritän aikaistaa iktakaffen juomista ja mennä ajoissa nukkumaan. Kello 22 pitäis jo olla unten mailla
mutku ei nyt oo jouluaattoJouluaaton konjakki on korkattu
Mitä sitä vanha akka enää.Kiesus, nainen!!*ufopaakkonen**halaaruttaan isosti*
Kun aina - aina!! - pitaa olla sijaa haaveilulle ja unelmille! Pitaa olla jotain mita tavoitella ja ajatella, semmoista mista tulee sita kipinaa ja sydamen paloa jajajaja ...!
Siihen positiiviseen elaman yllatyksellisyyteen ja hatkahdyksellisyyteen pitaa uskoa...siitakin huolimatta jos vaikka vastatuuli puristelisikin juuri nyt rinnuksista...ja varsinkin silloin !
Oo, kaadan äkkiä sulle kupposen ja laitan vähän konjamiinia kylkeen, noinItseasiassa sain vain puoli kuppia ku kirahvi stana kerto juttui ja ne kahvit levis sumuna pitkin pöytää.
Ihan sama kuule. Meillä tehdään kuten halutaan. Lex Toffo.mutku ei nyt oo jouluaatto
Nyt jo...voi ihanaa!!!Laitettiin lahjat kuusen alle.
pistää paremmaksi