Mitä sitteno ei täällä päin Suomee ne tarkoita tollasta
Mitä sitteno ei täällä päin Suomee ne tarkoita tollasta
no pitkäkaulat minuutin, muut 15 sekuntiaKahvitauko....
Kauanko tuota testiä väkertää?
10sKahvitauko....
Kauanko tuota testiä väkertää?
sää voitit snadi-osuudenPuhut stadia kuin syntyperäinen helsinkiläinen! Siitä ei voi erehtyä, ettetkö olisi kartalla, kun stadilaiset keskustelevat.
OIKEITA VASTAUKSIA: 14/14
ai no sitten *tekee aaltoja ja niiata niksauttelee * niks niks ja poks poks soriiiiiiimää kopioittin linkin kaverin fb-seinältä, se sai ysin ja mää 12
Tuuppa siivoo nää kahvit tästä pöyyvältä...niiku pliis, ennenkö valuvat tästä lattialleKersa oli kuullu jossain lastenohjelmassa puhuttavan hauskantaista. Se on nyt kolmatta tuntia hokenu hauskantaita, ja ite kihisen kyrpä ottassa silleen, et 'ootas vaan ku päästään mummilaan niin äitillä alkaa sit kaljantai'.
Pakko snaijata kun olen stadista kotoisin.sää voitit snadi-osuuden
*pyllistää* siinä sulle mitä sitteMitä sitte
Minäki sain 14/14sää voitit snadi-osuuden
se voitti rinnan mitallaMinäki sain 14/14
!
Ilmiselvää seksuaalista syrjintää havaittavissa!
ÄhäkuttiMinäki sain 14/14
!
Ilmiselvää seksuaalista syrjintää havaittavissa!
Sinulla on vielä parantamisen varaa, jos toivot taitavasi Pohjois-Suomen murresanat! Osa termeistä sinulla on hallussa, mutta moni epäilisi, jos väittäisit olevasi kotoisin Pohjois-Suomesta.Oikeita vastauksia: 9/15monta pistettä saatte tämmösestä testistä
http://www.mtv.fi/teemasivut/naapurit/testit-ja-kilpailut/artikkeli/ymmarratko-pohjois-suomen-murresanoja-testaa/6221046?result-r-2
welcome to club, me ollaan täällä jo kaisin kanssa ja jäsenet saa ilmaiset coctailit...muut joutuvat maksamaan niistäSinulla on vielä parantamisen varaa, jos toivot taitavasi Pohjois-Suomen murresanat! Osa termeistä sinulla on hallussa, mutta moni epäilisi, jos väittäisit olevasi kotoisin Pohjois-Suomesta.Oikeita vastauksia: 9/15
Oi ja voi.
Kyllä mun nyt täytyy hommaa itelleni ope!!!
Eihän tällä arvosanalla oo ees kehumista!
Vaan en ois näitäkään osannu jollen olis ollu Ruutiksen ja epekin esiopissa.
Pitäis ottaa vaan nyt muutamia syventäviä?
etkö muka osaa jo?Sinulla on vielä parantamisen varaa, jos toivot taitavasi Pohjois-Suomen murresanat! Osa termeistä sinulla on hallussa, mutta moni epäilisi, jos väittäisit olevasi kotoisin Pohjois-Suomesta.Oikeita vastauksia: 9/15
Oi ja voi.
Kyllä mun nyt täytyy hommaa itelleni ope!!!
Eihän tällä arvosanalla oo ees kehumista!
Vaan en ois näitäkään osannu jollen olis ollu Ruutiksen ja epekin esiopissa.
Pitäiskö mun vaan nyt opetella syväkurkuks?
*pyllistää* siinä sulle mitä sitte
etkö muka osaa jo?
Epekki...öööö...mitäs sää ny oikein laitoit?
ei maha meikäläisestä olla sun opettajaksi, se olis paremminki päin vastoin
Sun täytys vähän opettaa mua?
*Laulaa Ruutikselle Mikko alatalon maalaispoikaa kitarisat vilkkuen*ei maha meikäläisestä olla sun opettajaksi, se olis paremminki päin vastoin
määhän olen siveellinen maalaispoika joka en tiedä mitään noin synnillisistä asioista
Ei ole DimmukaanEpekki...öööö...mitäs sää ny oikein laitoit?
Eihän toi oo ees suomalaista!