The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No sitä koitinkin kysästä tänää, ku jouluna sen ei kuitenkaan tar lasta kuskata mihinlää nii se vastas vaan et ei jaksa ku menis koko päivä ajelemiseen, ja jos Riihimäki ei sovi nii nähää sit Hämeenlinnas. Ja et hänen mielestä ei vaikuta mihinkään mitenkään se et jouluna säästyy kuskaamiselta ku mä tuon lapsen pirkanmaalle.
Voi ristus sentään mikä nihkeä mulkku!:coffee:
Kysy naapurista autoa lainaks?
 
Voi pupu - kyl mää ymmärrän. *halii ja silittelee toisen tukkaa*

Saattaa se joulun tunnelma tosin iskeä takaisin. Empä minäkään oo jaksanu ihan joka tunti käyä hölskyttelemässä lumisadepalloa niinku alkuun.:coffee:
:D :D No voi sua, ihan joka tunti et oo jaksanut :love::love:
Mä mietin tuolla sängyssä että entäs jos mä olenkin onnellinen ens jouluna:love: voishan se olla syy koittaa nousta ja hymyillä taas ees hiukan, eikö?:love:
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Voi ristus sentään mikä nihkeä mulkku!:coffee:
Kysy naapurista autoa lainaks?
En mä tunne naapuria niin hyvin et kehtaisin. Kyl mä junalla lähen sitten, sujautan vaikka jonku kemiallisen aseen tai kirjepommin ämpärille samalla. Tai sit voisin heittäytyä mulkuks ja sanoo et näkeeki lasta ens kerran vasta joulun jälkeen, et me halutaan olla perheen kesken ihan rauhassa ja käskee sen mennä roskikseen.
 
ikean pallerot on just hyviä

kyllä hurrit tietää paremmin miten niitä tehrään
Lämpimikseskö huriset hurreista tuollaseen sävyyn?
Siis het ekalla kerralla kun pistin Ikeassa palleron monttuun ni sellanen rustoinen jämä oli että sylin pois - pthyi.

En sitten tiiä onko ne pakasteessa myytävät samaa kamaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Lämpimikseskö huriset hurreista tuollaseen sävyyn?
Siis het ekalla kerralla kun pistin Ikeassa palleron monttuun ni sellanen rustoinen jämä oli että sylin pois - pthyi.

En sitten tiiä onko ne pakasteessa myytävät samaa kamaa.
kuhan yrittää provota, että sais meiät syliinsä pipattamaan vaan ei anneta periks vaikka sen sarkapöksyt houkuttelis kuinka!!!:barefoot::barefoot:
 
Kun heräsin tossa jokunen tovi sitten, hyräilin tätä peiton alla ja yritin jopa laulella hiljakseen...siis aivan ihana:love: sitten tulikin kissa ja puski naamaa niin voimakkaasti että oli parempi sulkea suu ja ottaa puskut kiltisti vaan vastaan:barefoot::love:
 
Otetaavvaa lapsetki mukaan.

En kyllä yhtään osaa sanoa milloin, elä ny hiivatti intoile siellä - mä makaan puolkuolleena sängyssä ja kalenteri on puukattu täyteen.
Koitan kyllä jossakin välissä ainakin kävästä ennen joulua, vaikka sitten hätäseen.
No mut mul on loma, ja uudenvuoden bileitä lukuunottamatta kalenteri on tyhjä tammikuun puoliväliin asti. Mulle kerkee tulee tylsääkin tylsempää vielä useampaan otteeseen ennenko alkaa taas deadlinet paukkua. Eli hätäilen ja intoilen ja pommitan ja kuumotan, etkä sä voi sille yhtään mitään. Muahahahaha!!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä