The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Gold.

"My girl got mad at me because she saw me messaging an old friend of mine on Facebook.
I told her it was completely harmless and she said if she catch me on FB again she gone swipe my whole head across the keyboard. As y'all can see I clearly don't give a Fuuucjqjajbrbnsneklsms E
d hdkwkndhdudkwnnrbriknrbdufjrjrnf.
Djsksnd s mcofnahhabe difnskeidhebe hsns
hdhdhsb
bdbdjkrktkeuwhvejihahsbdbdvhdjdndjfrfnuf.
Fhekrnfnjs. Dhdjsnd chc, Did mf
fjskndhdnwkd f
jfkwnrbdjwnbrhkenfbeknendjwkwnd"

Viimeksi muokattu:
Ootas ku lähetän sulle aamuselfien watsappiin xD Muuttuu mielipide söpöläisestä iäksi.
IHANA!:love::love::love::love::love::love::love: Eihän tuos oo ku vähän väsähtäneet simmut.:coffee: Muuten eukko ihan kuosis!:coffee: Sillon ko kävin ni kyl sää kipeen olit enempi heikkohappisen olonen.:coffee:

Mä en kyllä kehtais lähetellä selfejä kelleen nyt. Naama kukkii ja tukka on IHAN SOLMUSSA. En oo ees päätä kammannu muutamaan päivään.
Suihkussakin on saanu juosta alvariisaa ku kuume sahaa. plääh.:confused:

IHANA!:love::love::love::love::love::love::love: Eihän tuos oo ku vähän väsähtäneet simmut.:coffee: Muuten eukko ihan kuosis!:coffee: Sillon ko kävin ni kyl sää kipeen olit enempi heikkohappisen olonen.:coffee:

Mä en kyllä kehtais lähetellä selfejä kelleen nyt. Naama kukkii ja tukka on IHAN SOLMUSSA. En oo ees päätä kammannu muutamaan päivään.
Niin ihana, et peiliki särky ku koitin kurkata sinne. Ja mää sentään skippasin jatkot eilisten bileiden jälkeen ja tulin jo puolen yön jälkeen kiltisti kotiin nukkumaan.

paheksun tarpeetonta lämpimän veden tuhlaamista

kyllä kerta viikkoon riittää

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä