Jotain kovaaMitähän pukki tuo tänä vuonna?
Jotain kovaaMitähän pukki tuo tänä vuonna?
ToivottavastiJotain kovaa
Jos tykkää harmaasta,niin joo. Mä tykkään sellaisesta hopeanharmaastaOnko kiva väri? Olen ajatellut harmaata väriä. Samalla peittää kaikki ruskeat hiukset.
http://www.dreamhair.com/fi/colorissimo-kestovari-5a-5-1.html
Mitähän pukki tuo tänä vuonna?
No niimpä, tummanruskee on kaunein sävy.Mä en tykkää tosta väristä, en ymmärrä tätä villitystä et hiukset värjätään harmaiksi. Antais sit harmaantua luonnollisesti jos haluaa harmaan sävyn. Nuoret tytötkin jo värjää harmaan eri sävyiks niin en kyl tajua.
Äsken katsoin hopeanharmaata. Näyttää kivemmalta.Jos tykkää harmaasta,niin joo. Mä tykkään sellaisesta hopeanharmaasta
Se on mun oma väri.No niimpä, tummanruskee on kaunein sävy.
pidä seSe on mun oma väri.
Aipidä se
eihän sitä tartte laittaa jos se tulee luonnostaanAi
Jospa harmaahapsisena laitan hopeanharmaan värin.
no ei välttis kannata jonku kateellisen muijjan sanomisille laittaa paljoa painoarvoaAi täällä puhutaan hiukseista. Mä oon ollu pari vuot värjäämättä tukkaa ja ollu iha tyytyväinen omaan väriin, mut just näin unta, et joku muija sano et näytän ihan hiirulaiselta tän värisellä kuontalolla
Ei sitä tiiä minkä sävyinen harmaa tulee.eihän sitä tartte laittaa jos se tulee luonnostaan
no sittenhän sen näkeeEi sitä tiiä minkä sävyinen harmaa tulee.
Älä ny. Jos sulla on sama väri kuin silloin tavatessa niin se on hyvä väri.Ai täällä puhutaan hiukseista. Mä oon ollu pari vuot värjäämättä tukkaa ja ollu iha tyytyväinen omaan väriin, mut just näin unta, et joku muija sano et näytän ihan hiirulaiselta tän värisellä kuontalolla
Ei oo sama, vähä vaaleempi ruskea.Älä ny. Jos sulla on sama väri kuin silloin tavatessa niin se on hyvä väri.
nooh, sää oot muuten niin hottis ni menee se vähän vaaleempi sävy tukassaEi oo sama, vähä vaaleempi ruskea.
Uus kahvinkeitin ois kiva, haluisin kuumaa kahvia.jos lähtis käymään ruokakaupassa, tartteeko teille tuua mtn?