mulle töksähellään, mä vaan vikisen ja piipitän ja yritän esittää kovista mutku en ees ooMites kun itse töksähtelee välillä?
mulle töksähellään, mä vaan vikisen ja piipitän ja yritän esittää kovista mutku en ees ooMites kun itse töksähtelee välillä?
En kyllä muita balleroita söis ku kivikylän ja omat ballerot on toki aina parhaimpia. En ees välitä Ikean rustoballeroista vaikka niitä kehuvat - pthyi!hyiiii harvat valmispullat on hyviä, tai siis ohan ne omista lihoistakin tehdyt valmiita mutku ei ne kaupan mössikset maistu hyvälle juur koskaan
Halausaika kurja...eikä niinkään lenssun takia, se ei onneks mennytkään keuhkoihin vaan korviin mutku muuten huvita mikkää ja tunnu ees joululta vaikka on luntakin
Voi ristus sentään mikä nihkeä mulkku!No sitä koitinkin kysästä tänää, ku jouluna sen ei kuitenkaan tar lasta kuskata mihinlää nii se vastas vaan et ei jaksa ku menis koko päivä ajelemiseen, ja jos Riihimäki ei sovi nii nähää sit Hämeenlinnas. Ja et hänen mielestä ei vaikuta mihinkään mitenkään se et jouluna säästyy kuskaamiselta ku mä tuon lapsen pirkanmaalle.
No voi sua, ihan joka tunti et oo jaksanutVoi pupu - kyl mää ymmärrän. *halii ja silittelee toisen tukkaa*
Saattaa se joulun tunnelma tosin iskeä takaisin. Empä minäkään oo jaksanu ihan joka tunti käyä hölskyttelemässä lumisadepalloa niinku alkuun.
En mä tunne naapuria niin hyvin et kehtaisin. Kyl mä junalla lähen sitten, sujautan vaikka jonku kemiallisen aseen tai kirjepommin ämpärille samalla. Tai sit voisin heittäytyä mulkuks ja sanoo et näkeeki lasta ens kerran vasta joulun jälkeen, et me halutaan olla perheen kesken ihan rauhassa ja käskee sen mennä roskikseen.Voi ristus sentään mikä nihkeä mulkku!
Kysy naapurista autoa lainaks?
ikean pallerot on just hyviäEn kyllä muita balleroita söis ku kivikylän ja omat ballerot on toki aina parhaimpia. En ees välitä Ikean rustoballeroista vaikka niitä kehuvat - pthyi!
Älä ny viiti hyiiiiiii mitään rustopalloja kukaan halua kaivella hampaidenväleistäikean pallerot on just hyviä
kyllä hurrit tietää paremmin miten niitä tehrään
Lämpimikseskö huriset hurreista tuollaseen sävyyn?ikean pallerot on just hyviä
kuhan yrittää provota, että sais meiät syliinsä pipattamaan vaan ei anneta periks vaikka sen sarkapöksyt houkuttelis kuinka!!!Lämpimikseskö huriset hurreista tuollaseen sävyyn?
Siis het ekalla kerralla kun pistin Ikeassa palleron monttuun ni sellanen rustoinen jämä oli että sylin pois - pthyi.
En sitten tiiä onko ne pakasteessa myytävät samaa kamaa.
Kuulin just perjantaina, et ikeassa on kuulemma hyviä vegepyöryköitä. Lähetäänkö joskus testaamaan?Lämpimikseskö huriset hurreista tuollaseen sävyyn?
Siis het ekalla kerralla kun pistin Ikeassa palleron monttuun ni sellanen rustoinen jämä oli että sylin pois - pthyi.
Voihmulle töksähellään, mä vaan vikisen ja piipitän ja yritän esittää kovista mutku en ees oo
Samaa mieltä palleroista.ikean pallerot on just hyviä
Kyllä!Kuulin just perjantaina, et ikeassa on kuulemma hyviä vegepyöryköitä. Lähetäänkö joskus testaamaan?
Noni eli koska mennään? Ja lasten kanssa vai ilman?Kyllä!
Otetaavvaa lapsetki mukaan.Noni eli koska mennään? Ja lasten kanssa vai ilman?
ootko senki nazirasisti koskaan kuullut puhuttavan yksittäistapauksesta?Lämpimikseskö huriset hurreista tuollaseen sävyyn?
voi kamala ku putosin saatanaootko senki nazirasisti koskaan kuullut puhuttavan yksittäistapauksesta?
eli sä löysit ikeasta yhden yksittäistapauksen ja aattelet nyt että ne kaikki muutkin rustopullat on myös hyviä?ootko senki nazirasisti koskaan kuullut puhuttavan yksittäistapauksesta?
No mut mul on loma, ja uudenvuoden bileitä lukuunottamatta kalenteri on tyhjä tammikuun puoliväliin asti. Mulle kerkee tulee tylsääkin tylsempää vielä useampaan otteeseen ennenko alkaa taas deadlinet paukkua. Eli hätäilen ja intoilen ja pommitan ja kuumotan, etkä sä voi sille yhtään mitään. Muahahahaha!!!Otetaavvaa lapsetki mukaan.
En kyllä yhtään osaa sanoa milloin, elä ny hiivatti intoile siellä - mä makaan puolkuolleena sängyssä ja kalenteri on puukattu täyteen.
Koitan kyllä jossakin välissä ainakin kävästä ennen joulua, vaikka sitten hätäseen.