Kohta aletaan roudata syyrialaisia haavoittuneita Suomeen.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Aha, että rahaa on niin ettei paskalle taivu...? Siis Sipilällä ja kumppaneilla kohta...

Turvapaikka bisnes kokikin jo ikävän notkahduksen - ei hätää nyt saadaan bisnekset nousuun taas...ja anna kun arvaan...pelkkiä miehiä?
Sinne jäävät naiset, lapset, vanhukset ja invaliidit...eikö niin?
 
"Yksi Mogherinin puheenvuorossa esille nousseista asioista oli haavoittuneiden siirtäminen Syyriasta Turkkiin.

– Kuulimme, että haavoittuneita siirretään Turkkiin ja joku kysyi, että mikseipä haavoittuneita voitaisi siirtää Eurooppaan, taisi olla naapurini [Saksan Angela Merkel] joka tähän tarttui."


No olipa yllätys.....

"Kysyttäessä, voisiko Suomi vastaanottaa haavoittuneita syyrialaisia Sipilä vastasi "miksei".

No esimerkiksi siksei, että meillä ei ole rahaa toimia koko maailman äiti teresana, kun omankin maan kansalaiset ovat tiukoilla.

"– Suomi suhtautuu myönteisesti ideaan haavoittuneiden siirtämisestä Turkista muualle Eurooppaan. Tämä on sitä konkretiaa, jolla humanitaarista tilannetta voitaisiin konkreettisesti helpottaa, Sipilä summasi."

Mistä helvetistä sipilä kuvittelee tietävänsä yhtään mitään, mitä SUOMI haluaa. Hän on niin vieraantunut todellisuudesta, ettei rajaa. Itse kähmii rahoja milloin mistäkin, joten kuvittelee kaikilla olevan sama tilanne.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Mä en ymmärrä miten joku voi edes vastustaa tätä. Ihan pakko on ihmisiä auttaa ja kukaan voi olla sitä mieltä ettei noi oo hädässä. Ihan ihme rasisti pitää olla että tällästäkin vastuistais. Mun mielestä sellasilta sais ottaa kokonaan lääkärin ja sairaalan palvelut pois. Siellä on paljon lapsiakin hädässä ja kyllä suomi pystyy ottamaan vastaan ja hoitaa.
 
vierailija
Eu:n sätkynukke se on. Ja varmaan samalla tienaa siinä sivussa vähän itsekin.

Kyllä meidän pitäisi erota EU:sta, samoin muiden pohjoismaiden - ihan oikeasti.
Mä en mitään eusta suostu eroomaan. Eilen tilattiin pari vaatetta ja kyllä tää on tosi hyvä juttu tää eu. Mä tykkään ihan älyttömästi ja tää on tosi hyvä. Eristyjät ja rajat kiinni ja kaikki kiinni hörhöt vois mennä jonnekin lappiin ja korpeen asuis siellä. Ihan varmaan sellasessa voisitte olla ihan rauhassa ja ei näkyis ketään muita missään.
 
Mä en mitään eusta suostu eroomaan. Eilen tilattiin pari vaatetta ja kyllä tää on tosi hyvä juttu tää eu. Mä tykkään ihan älyttömästi ja tää on tosi hyvä. Eristyjät ja rajat kiinni ja kaikki kiinni hörhöt vois mennä jonnekin lappiin ja korpeen asuis siellä. Ihan varmaan sellasessa voisitte olla ihan rauhassa ja ei näkyis ketään muita missään.
Ei hitto - en saa henkee!!!:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Eihän täällä suomalaisetkaan lääkäriin pääse. Ykstyiselle kohtalaisessa ajassa , mutta kunnalliselle varataan aikoja ajanvaraukseen.
Nyt halutaan ottaa vaikeasti hoidettavia haavoittuneita, jotka luonnollisesti ohittavat kaikki jonot.
Kaikki ohittavat tärkeysjärjestyksessä oman maan kansalaiset ja veronmaksajat.
Se on kiva leikkiä hyväntekijää kun se tehdään toisten kustannuksella.
 
vierailija
Ei, tänne ei tule muita kuin raavaita nuoria muslimimiehiä. Väitetään toki että ne on haavoittuneita ja tulossa sota-alueelta jne mutta sehän ei pidä paikkaansa. Saattepa nähdä :)
 
vierailija
Sehän voisi sitten koulutetut tappajat laittaa lahtaamaan työttömii ladon takana ja sitten ne saisi palkkaa ja sen lahdatun kämpän jeee ongelma ratkaistu, työllisyys nousuun!
 
vierailija
Mä en ymmärrä miten joku voi edes vastustaa tätä. Ihan pakko on ihmisiä auttaa ja kukaan voi olla sitä mieltä ettei noi oo hädässä. Ihan ihme rasisti pitää olla että tällästäkin vastuistais. Mun mielestä sellasilta sais ottaa kokonaan lääkärin ja sairaalan palvelut pois. Siellä on paljon lapsiakin hädässä ja kyllä suomi pystyy ottamaan vastaan ja hoitaa.
Suomi ei hoida edes oman maan sairaita, lapsia ja vanhuksia. Ennen kuin ne asiat on kunnossa, niin vasta sitten voidaan alkaa keskustella siitä, rahdataanko tänne lisää sairaita.
 
vierailija
Mä en ymmärrä miten joku voi edes vastustaa tätä. Ihan pakko on ihmisiä auttaa ja kukaan voi olla sitä mieltä ettei noi oo hädässä. Ihan ihme rasisti pitää olla että tällästäkin vastuistais. Mun mielestä sellasilta sais ottaa kokonaan lääkärin ja sairaalan palvelut pois. Siellä on paljon lapsiakin hädässä ja kyllä suomi pystyy ottamaan vastaan ja hoitaa.
Miten niin pakko auttaa? En usko että Syyrialaisilta heruisi apua tai myötätuntoa jos Suomessa sodittaisiin.
 

Yhteistyössä