Loistava idea!Sipilähän vois roudata itsensä Syyriaan auttamaan niitä ihmisiä paikanpäälle ja jäädä sinne
Todellakin. Ja toivottavasti ottaa emännän mukaan, ennen kun tämä kerkeää keksiä, että tällä kertaa sipilöiden kodista voisi rempata pienimuotoisen sairaalan uhreille.Sipilähän vois roudata itsensä Syyriaan auttamaan niitä ihmisiä paikanpäälle ja jäädä sinne
Eu:n sätkynukke se on. Ja varmaan samalla tienaa siinä sivussa vähän itsekin.Ei jumalauta tuo Sipilä on hullu.
Mä en mitään eusta suostu eroomaan. Eilen tilattiin pari vaatetta ja kyllä tää on tosi hyvä juttu tää eu. Mä tykkään ihan älyttömästi ja tää on tosi hyvä. Eristyjät ja rajat kiinni ja kaikki kiinni hörhöt vois mennä jonnekin lappiin ja korpeen asuis siellä. Ihan varmaan sellasessa voisitte olla ihan rauhassa ja ei näkyis ketään muita missään.Eu:n sätkynukke se on. Ja varmaan samalla tienaa siinä sivussa vähän itsekin.
Kyllä meidän pitäisi erota EU:sta, samoin muiden pohjoismaiden - ihan oikeasti.
Ei hitto - en saa henkee!!!Mä en mitään eusta suostu eroomaan. Eilen tilattiin pari vaatetta ja kyllä tää on tosi hyvä juttu tää eu. Mä tykkään ihan älyttömästi ja tää on tosi hyvä. Eristyjät ja rajat kiinni ja kaikki kiinni hörhöt vois mennä jonnekin lappiin ja korpeen asuis siellä. Ihan varmaan sellasessa voisitte olla ihan rauhassa ja ei näkyis ketään muita missään.
Eihän Aleppossakaan ole enää kuin naisia ja lapsia, ehkä jotain 100-vuotiaita miehiä, kun nuoret, terveet miehet on jo Euroopassa turvassa.Kyllä, pelkkiä miehiä sieltä tulee. Todelliset hätää kärsivät jätetään sinne.
Suomi ei hoida edes oman maan sairaita, lapsia ja vanhuksia. Ennen kuin ne asiat on kunnossa, niin vasta sitten voidaan alkaa keskustella siitä, rahdataanko tänne lisää sairaita.Mä en ymmärrä miten joku voi edes vastustaa tätä. Ihan pakko on ihmisiä auttaa ja kukaan voi olla sitä mieltä ettei noi oo hädässä. Ihan ihme rasisti pitää olla että tällästäkin vastuistais. Mun mielestä sellasilta sais ottaa kokonaan lääkärin ja sairaalan palvelut pois. Siellä on paljon lapsiakin hädässä ja kyllä suomi pystyy ottamaan vastaan ja hoitaa.
Pitäähän ne Isis-terroristit sieltä saada tänne Suomeen hoidettavaksi.Eihän Aleppossakaan ole enää kuin naisia ja lapsia, ehkä jotain 100-vuotiaita miehiä, kun nuoret, terveet miehet on jo Euroopassa turvassa.
Ja Suomeen tuodaan näitä Turkissa olevia?Syyrian sairaaloissa hoidetaan haavoittuneet siviilit ja Syyrian armeijan sotilaat. Turkin sairaaloissa makaa Syyrian hallitusta vastaan taistelleita islamisteja.
Miten niin pakko auttaa? En usko että Syyrialaisilta heruisi apua tai myötätuntoa jos Suomessa sodittaisiin.Mä en ymmärrä miten joku voi edes vastustaa tätä. Ihan pakko on ihmisiä auttaa ja kukaan voi olla sitä mieltä ettei noi oo hädässä. Ihan ihme rasisti pitää olla että tällästäkin vastuistais. Mun mielestä sellasilta sais ottaa kokonaan lääkärin ja sairaalan palvelut pois. Siellä on paljon lapsiakin hädässä ja kyllä suomi pystyy ottamaan vastaan ja hoitaa.
Onhan sillä työllistävä vaikutusSuomi ei hoida edes oman maan sairaita, lapsia ja vanhuksia. Ennen kuin ne asiat on kunnossa, niin vasta sitten voidaan alkaa keskustella siitä, rahdataanko tänne lisää sairaita.